Ik heb die app ook gedownload, maar kan ik dat wel maken dat hij mijn dochter belt? Haar neefje van 5 is er ook bij. Mijn zoontje zal het nog niet snappen, dus dat is geen probleem.
Oh heb al weer zo veel zin . Ieder jaar verzinnen we iets anders. Dit hebben we al gedaan: - de buren zetten de zak neer en bellen aan. - in de tuin gezet en dochter vragen de tuinlampjes gezellig aan te doen. En staat daar ineens de zak. - Schoen laten zetten, tandenpoetsen en toen hoorde we iets beneden. Snel gaan kijken stond er een zak naast de schoenen. - briefje met dat de zak boven stond. Ga nu nog bedenken wat ik morgen ga doen. Zie hier al leuke ideeën. Sinterklaas laten bellen is ook leuk, denk dat ik daar voor ga.
Wij gaan morgen nog ff weg met zn allen en als we terugkomen, staat de zak in de gang. (een van ons moet nog even snel wat pakken als we weggaan )
Ik denk dat wij het vanavond gewoon klaarzetten, en dat ze morgenochtend beneden komen en de cadeautjes zien staan. Morgenavond is het bij mijn ouders, mijn moeder heeft een sintvideoboodschap laten maken, ik ben benieuwd.
Bij ons zie je ook de voordeur vanuit de woonkamer. De gordijnen gaan toch vaak al optijd dicht, dus dan zeker. Dan klopt er iemand aan de deur (buren/een van ons die zogenaamd op de wc oid zat). Dan staan er zak(ken) voor de deur.
Wij vieren het enkel met ons gezin. Onze woonkamerdeur bestaat ook voor een groot deel uit glas. Maar ik lok de kinderen naar de keuken toe, naar het keukenraam. (Wij hebben een woonkamer met open keuken). Daar moeten ze goed opletten of Zwarte Piet eraan komt. Intussen staat er ook een CD met Sinterklaasliedjes vrij hard aan (om andere geluiden te overstemmen ). Mijn vriend zegt dan dat hij naar de WC moet, maar hij haalt in werkelijkheid de zak met cadeaus van zolder. Die zet hij in de hal neer. Hij bonst op de deur en verschuilt zich vervolgens snel op ons toilet. Dan loop ik met de kinderen naar de woonkamerdeur waar we ons verbazen over de zak met cadeautjes.
Ik heb de garagedeur losgelaten. Als mijn schoonouders komen zetten hun het gelijk in hun slaapkamer boven de garage waar onze cadeaus al staan, als mijn man en vader thuiskomen brengen hun alles naar beneden en komen dan op de normale manier binnen. Dan word vanmiddag als iedereen aan de koffie zit onze dochter naar de garage gestuurd om wat te pakken en dan vind ze het.