hoi meiden! had even een vraagje.. wij hebben een campingbedje.. en onze zoon is nu 9 weken oud.. we gaan zaterdag een nachtje naar familie aan de andere kant van het land en vroeg me af of ik de baby in de reiswieg laat slapen of in het campingbed.. ik twijfel door het ontzettend dunne matrasje in het campingbed en omdat ie zo laag aan de grond slaapt dan.. bedoel het ledikantje is ook hoog nu met het matras natuurlijk... wat vinden julie? liefs!
even vanuit t kindje; ik denk dat ie zn eigen reiswieg dat ie kent fijner zal vinden, meer geborgen en bekend.
Onze dochter heeft met vijf weken al in een campingbedje geslapen, maar ze sliep dus niet in de reiswieg..
Gewoon in de reiswieg van je wagen.. Ook veel makkelijker meenemen ipv het bedje, matrasje, beddegoed etc... Als je je onderstel ook mee hebt, wel lijkt me, dan kun je eventueel ook nog wat wiegen als ze moeilijk in slaap valt..
Rond die leeftijd sliep ons meisje altijd in de kinderwagenbak, die hadden we toch bij ons en het scheelde ook met bedje opmaken en dergelijke! Dus als het mogelijk is zou ik de reiswieg meenemen.
ons zoontje ging mee op vakantie toen hij 7 weken was. Hij sliep gewoon in het campingbedje in zijn slaapzak, ging prima! Het hangt er ook maar net van af of je kindje in een 'groot' bed wil slapen. Onze dochter vind het weer niet prettig.
Onze kleine zou niet eens meer passen in de wiegenbak ddenk ik, hij kruipt ook veel omhoog in zijn bed dus zal vast tegen de wiegenbak aanslaan en zich opgesloten voelen in zo een wiegenbak.... Met me 1ste kindje deed ik wel wiegenbak maar dat was een klein kindje en idd erggg handig. NU ga ik van het weekend weg en neem tog campingbedje mee , is meer beweegruimte, meer ademruimte..
Ik heb een ukkie, die sliep bij logeerpartijtjes lekker in de reiswieg. Zolang dat past zou ik dat doen