Of ben ik de enige die dat nog steeds leuk vind? Zo wel, wat zijn jullie favo games? Ik ben altijd van de point and click adventures, maar die zijn er niet zoveel. Ben nu bezig met secret files: tunguska.. Die is wel gaaf! Tegenwoordig is het allemaal zoek en vind, maar dat vind ik dan weer minder. Wie heeft de gouden game tip?
wel de 3DS, en dan zijn spellen zoals super mario 3d land en luigi's mansion en new super mario bros favoriet
Professor Layton is ook erg leuk. Soort van raadsel-avontuur. Je moet steeds allerlei spelletjes en raadseltjes oplossen om verder te komen. En dan van die ouderwetse spelletjes met lucifers en doolhoven maar ook wel wat hippere dingen erbij. Het betere denkwerk.
Wij hebben de 3DS XL ik speel nog steeds de mario spellen het liefst, nou vind ik het Skylander spel ook wel leuk. Ben meer een Sims 3 PC game freak
Animal crossend vond ik ook altijd erg leuk! En inderdaad de Mario's.. Zou ook heel graag de 3ds hebben maar de centjes moeten naar de baby Ik zag een inruil op Nedgame geloof ik, dsi xl inruilen en dan 3ds xl voor 99,00.. Maar dan moet je die xl eerst opsturen ..
Legend of Zelda: OOT Profesor Layton Pokemon Resident Evil Er schijnt waarschijnlijk een remake te komen van Legend of Zelda: Majora's Mask, als dat idd zo is kijk ik er nu al naar uit!
Ik spiek ook weleens ja.. Moet kunnen hoor Maar je wordt er ook wel steeds handiger in merk ik. Tegenwoordig speelt vooral dochterlief erop trouwens. Maar professor Layton heeft me heel wat uurtjes gekost. Net als de Lego spellen (Lego star wars, Lego Harry Potter...) E cradle of Rome en andere bejeweled / tetris-achtige games
Ja die twee laatste heb ik ook met zoveel plezier gespeeld! jammer dat er niet meer delen zijn gekomen! Anno 1701 en anno the new world.. Vind ik ook geweldig. Baal ook dat daar geen nieuw deel meer van is gekomen..
Yesh! nog een pokemon liefhebber haha XD Nostalgie (voor mij dan) echt zo leuk is dat, wil de nieuwere spellen ook van hebben vind ze alleen best prijzig 45 euro, en dan de keuzes...
Pokémon is dat dat je die beestjes moet vangen? En dat je ook met wifi met een andere ds samen kunt spelen? Want Pokémon heb ik nog nooit gedaan..
Haha ja ik vind het ook geweldig! Wij hebben zelf een ds, en mijn neefje van 5 een 3dsi xl en die heeft mario 2.....geweldig! Ik speel dus het liefst mario en tetris vind ik ook leuk.
Oh, daar ben ik een jaar of twee ( pre-zoontje) echt verslaafd aan geweest. Ik heb een stuk of 30 games, maar mijn favorieten waren de Advance Wars en Phoenix Wright series...