Sinds een aantal dagen moet ik 's nachts regelmatig mijn bed uit om mijn dochtertje te troosten of n speentje te geven om weer verder te kunnen slapen. Voorheen sliep ze prima door en werd dan in de ochtend tussen 6 en 7 wakker. Nu begint ze om 02.00 al te spoken en dan ieder uur weer. Vannacht moest ik er 6x uit! Heeft iemand hier een idee wat t zou kunnen zijn? Wanneer ze de speen krijgt, slaapt ze vrijwel meteen weer in. Ik geef haar flesvoeding en deze drinkt ze ook deze dagen wat minder goed leeg.
ik weet nog van mijn zoonje, dat hij rond die tijd in een sprongetje zat...en weer a en toe ene nachtvoeding wilde...doro de groeispurt...je kan ook een flesje geven met verhoudign minder melk en meer water...mss is het dorst....kou of warmte!? verkouden?
Dat was bij ons ook.. en zoals Fafje zegt: het was een sprongetje, nu slaapt hij weer gewoon door (hij is nu 4,5 mnd)
bij ons ook vanaf 4 maanden tot afgelopen weekend... 3/4 keer per nacht eruit voor een speentje en heel soms een flesje als hij niet meer verder wilde slapen. Waarschijnlijk duurde het zo lang doordat hij ook nog een oorontsteking heeft gehad en daarvoor verkouden was. Gelukkig slaapt hij sinds afgelopen weekend weer van 19.30 t/m 06.30/07.00 uur.