Ja ja ik ben op dreef hahah, komt door het weer! De warmte stijgt mij na me bol! Maareuh ik vroeg me af wat doe jullie op je zoveelste trouwdag?? Over 3 weken ben ik alweer 10 jaar samen, en 7 jaar getrouwd. Nu zat ik me te bedenken of ik niet iets leuks samen met me mannetje kan doen. Maar wat? De eerste jaren gingen we een dagje met zijn tweeen na een eiland toe (ja waddeneiland he haha). Daarna niks meer. Ik zit me nu dus echt te bedenken hoe ik me man kan verassen of wat we samen kunnen doen een dagje. Wat doen jullie op jullie trouwdag?
Wij gaan meestal dan een weekendje weg. Weet alleen niet of we dat komende september weer doen, want loop dan bijna op z'n eind... Meestal van der Valk hotel bij een leuke stad, dat we ook leuk kunnen shoppen en uit eten.
Niks We hechten er eigenlijk niet zoveel waarde aan. De dag zelf was natuurlijk speciaal maar verder doet het er voor ons niet meer toe. We zijn man en vrouw, dat hoeft niet steeds weer gevierd te worden. Saai he
Wij zijn naar een dierentuin geweest met ons zoveel jarig huwelijk. Dit jaar zijn we ook 10 jaar bij elkaar, en wilde met zijn 2e een weekendje weg. Misschien ook een tip voor jullie? Voor ons word het niks, want ik ben dan net bevallen
Weekendje weg word niks, zou niet weten waar ik me 3 kinderen heen moet brengen. Een dagje weg zou nog wel lukken...... Foxter hahah dat is ook leuk, hoe ben je daar zo opgekomen? MommyA dat is niet saai hoor. De een doet het wel en de ander niet. Ik wil dit jaar er wel wat aan doen maar weet nog niet wat hahaha....
Naar het insektenmuseum? Sorry grapje Wij gaan dit jaar lekker naar de sauna. Doen we eigenlijk ieder jaar. Maar omdat we dit jaar 5 jaar zijn getrouwd, heb ik voor de verrassing oppas geregeld en blijven een nachtje weg.
Vorig jaar waren we 1 jaar getrouwd en zijn we een 3 dagen naar Barcelona geweest.. dit jaar weet ik nog niet
Wij zijn met ons tweetjes lekker 2 dagen naar Sanadome in Nijmegen geweest.. Had mijn man geregeld als verrassing (was voor ons 1 jarig huwelijk)
Een mini fotoboekje maken met op elke bladzijde een foto met inpassende tekst.Ik heb een boekje gemaakt met als titel 10000 redenen waarom ik van je hou... En dan op elke blz ... Omdat...( en dan de reden met bijpassende foto) Klein maar heel fijn vol met mooie momenten van de laatste jaren..
Wij zijn nu 2 jaar getrouwd en willen er een traditie van maken elk jaar uit eten te gaan met z'n 2en
tja, misschien wat saai, maar het is vaak weer een goed excuus om eens samen uit eten te gaan en/of een bioscoopje te pakken. Dat komt er eigenlijk veel te weinig van... en oja: wij zijn dit jaar 5 jaar getrouwd en ik wil onze bruidstaart namaken maar dan zoals we hem écht zélf wilde... Indertijd hadden we allerlei disney figuurtjes voor op de taart gekocht, afgeleverd bij de bakker die de taart maakte, maar die was ze er vergeten op te plaatsen. Voor ons waren die figuurtjes belangrijk en heel precies uitgezocht. Tegenwoordig kan ik redelijk taarten maken, dus ga ik het zelf over doen
Ik vond het zonde om mn jurk maar 1 keer aan te doen, dus nu elk jaar en dan een feest in hetzelfde hotel als waar we toen het feest hadden. Tis inmiddels een hele happening geworden, iedereen heeft het er al over met oud en nieuw terwijl het feest in juni is
Echt gaaf!!! Ik moet wel zeggen ik pas niet meer in me trouwjurk haha. Die is me al veeeeeeeeel te groot. Was toen net bevallen van de 1e toen we trouwden. Komt de hele familie dan ook in hun trouwkledij of gewoon netjes gekleed? Ik heb helaas geen familie. Ja heb wel familie maar dat zijn maar een paar en die zie ik ook nooit haast dus zoiets zouden wij helaas nooit kunnen doen. Maar ik vind het wel een heel gaaf idee!
Tis niet saai, wij komen er hier ook nooit aan toe. Dus zoiets zou zeker een goed excuus zijn hahah..... Ik wil ook een taart gaan maken zoals ik hem toen had willen hebben. Wij hadden toen helaas niet alle financiele middelen en hebben toen gewoon koffie met oranje koek gehad. Stiekem hoop ik dat als we 10 jaar getrouwd zijn dat we dan opnieuw trouwen met onze kindjes erbij! En dan zeker een taart hahah.....
Mijn man wilt ieder jaar naar de efteling en dan in de fata morgana suite blijven slapen, omdat we daar onze huwelijksnacht hebben doorgebracht maar ik slaap liever thuis met kids dus is het alleen efteling. Verder heb ik ook nooit zoveel ideeën.. heb dit jaar ook een topic geopend voor ideeën maar weinig reacties gehad