Zoon drinkt nog heel vaak.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Hummeltje83, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu ruim 8 weken en drinkt nog steeds meestal om de 2 uur, soms 3. Snachts zit er ook niet langer tussen. Meestal errste stukje 3 uur en daarna maar steeds 2. Ik weet dat dit mag bij voeden op berzoek. Hij is in de 8 weken ook al 2 kilo aangekomen dus ook prima.
    Ik doe het met alle liefde en plezier maar af en toe is het ook wel vermoeiend.
    Vanaf wanneer zie je dat ze iets langer tussen de voedingen laten zitten?

Alvast bedankt!

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    Ik ben benieuwd.. Hier hetzelfde met baby van vijf wk.. Denk geduld hebben!

3. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    geduld hebben inderdaad.

mijn dochtertje dronk tussen 10 en 8 x op een dag voor weken. ook snachts inderdaad om de paar uur.
    inmiddels is ze 20 wkn en drinkt ze 6x op een dag en slaapt ze savonds ietsjes langer.

enige verschil is dat ze momenteel 2 borsten drinkt ipv 1 borst. laat er soms wel 10 minuten tussen de borsten zitten. zal niet zeggen dat dit bij iedereen werkt, maar hier lijkt het te werken. kwamen er achter toen ze in het ziekenhuis in een flesje kreeg (gekolfde melk) en dat ze toen de helft opdronk en na 15 de andere helft omdat we het nogmaals aanboden omdat het nodig was dat ze alles dronk.

sterkte, want het valt niet mee om je een melkfabriek te voelen die geen sluitingstijden kent...

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Met 3 mnd hb j weer regeldagen, bij beide kids vanaf toen meer ritme en andere voedingen en slaapjes

Verder heeft t bij mij snel invloed hoe k zelf eet n drink, dan loopt m'n bv glijk beter

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt van het kind en van je borsten af. Het ene kind heeft een kleinere maag als het andere kind en heeft daardoor vaker een voeding nodig. De ene vrouw heeft meer opslagcapaciteit in haar borsten als de andere en de een kan daardoor meer melk per keer geven als de ander.

Op zich is op deze leeftijd 8 a 10 voedingen heel normaal hoor.

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal ook eens na een kwartier de andere borst aanbieden. Hij drinkt ook maar 1 borst per keer en gelijk daarna wil hij niet de andere borst.

Bij mijn oudste was ik na 2 weken gestopt met de bv en ben ik na 4 weken gaan relacteren omdat ik zon spijt had. Hij had dus door de flessen al geleerd er meer tijd tussen te laten dus kan niet vergelijken.

Thx voor de antwoorden tot nu toe!

Deel Deze Pagina