Hoe doen jullie dat toch?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Snowtje, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    t voeden op haar verzoek is erg lastig. mijn 1e gat al naar school dus rondom de breng en haaltijden moet ze zich aanpassen aan mij. combinatie haar en mijn verzoek gaat wel, maar alleen op har verzoek is lastig met een 2e.

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Krum, maar als j haar op jouw verzoek voed ... Hb j dan niet t idee dat z een ritme creƫert en haar verzoek dan steeds goed uitkomt?

Bijv als k weg moet 9u, voed k g
    Hem 6 en 0845, hij komt daarna weer 1145 bijv maar kan hem dan ook 11u geven als k zou willen zodat hij 14 uitkomt vervolgens... ( zoiets kan k me bijv voorstellen met schooltijden van anderen ?)

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Andere medeoorzaak waardoor ik 'gefaald' heb de eerste keer: al het commentaar. Op de een of andere manier geeft/gaf iedereen fv, zelfs ouders en schoonouders.. pff. dus mijn besluit voor borstvoeding vond iedereen al lichtelijk vreemd en hulp erbij had ik dus helemaal niet. maar goed, is geen excuus. ben door de komst van mijn dochtertje inmiddels door schade en schande wijs geworden en wat meer bijdehand. dus trek bij de volgende mijn eigen weg, en de rest bekijkt het maar :p
    voeden op verzoek was hier toen het enige wat werkte. verder sliep ze overdag zo vast, dat ik haar dan wilde voeden maar dat lukte echt met geen mogelijkheid! kreeg haar niet wakker en als het al lukte, dan dronk ze niet, klein eigenwijs ding ;)
    gelukkig gaat de oudste nog niet naar school, dus zit ik niet met heel veel tijden waar ik rekening mee moet houden. Dat lijkt me heel lastig voor je krumfum!

Deel Deze Pagina