Hoe doen jullie dat Transfer en Dreumes 1 jaar?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Tweekids, May 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeetje, waarom niet naar centerparcs als het allemaal zo'n gedoe is. Je bent met 2 of zelfs 3 volwassenen en 1 (!) kind.
    Beperk je bagage en gewoon gaan....je komt er vanzelf en daarna hoef je niets meer.

Wij vertrekken vannacht met een peuter, een kleuter en een zwangere buik en dat om 3 uur in de nacht! Twee koffers mee en 1 buggy en gewoon gaan. Vakantie mag beginnen!

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Mijn meest niet fijne reis was:

Met 3 kinderen, alleen, onder de 5 allemaal.
    Vliegen bijna 3 uurtjes, 11 uur moeten overstaan (s'nachts half 3 aangekomen), mij telefonisch verteld dat ik recht heb op een hotel, en dat ik die dus zou krijgen) ik naar die bali, met 3 kids, vermoeid, mn middelste kon bijna niet meer lopen. Om doodleuk te moeten horen dat ze een fout gemaakt hebben en ik dus géén recht heb op een hotel, dus daar in een ruimte gaan zitten waar we 4 uur hebben geslapen. Vervolgens tot de vlucht heen en weer lopen, eten, daar kijken, daar kijken, daarheen, overal weggestuurd worden. But I've made it.

Zal me geen zorgen maken hoor, je bent met 3 volwassenen? En 1 kind?

Maar ik heb de afgelopen 2 jaar heen en weer gereisd alleen met 3 kinderen, dus ben wel wat gewend. En ik heb áltijd een overstap waarbij ik soms binnen ander half uur (dat is altijd rennen) op de volgende vlucht moet zitten en soms dus 11 uur.

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Dus nogmaals, geen zorgen hoor, komt wel goed.
    Miss ff bikkelen en wennen, maar zal écht geen zorgen hebben.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    2 volwassenen. Heb nog nooit gevlogen dus zie allemaal beren op de weg haha :p

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan naar Kos.
    Hier is de transfertijd rond de 35 minuten.
    Wil met een kleintje absoluut geen transfer langer dan anderhalf uur.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben een transfer van 1,5 tot 2 uur. Gaan al jaren naar Turkije met 3 kids. Het is altijd een heel gedoe alles optijd bij de bus te krijgen maar hier gaat het altijd prima. Na het vliegtuig is er tijd zat om ff te rennen. Daarna heerlijk in de bus, samen naar buiten kijken of even op de iPad. Nee hoor, zeker met maar 1 kind, prima te doen

7. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

May 21, 2012
    802
    15
    18
    Wij gaan in september naar Mallorca. Korte vliegtijd, maar inderdaad wel een lange transfer. In ieder geval een uur. Ik wilde het onszelf zo makkelijk mogelijk maken, dus via Sunweb geboekt met gunstige vliegtijden en een prive transfer. De privetransfer kostte iets meer, maar viel me mee. Als ze wat groter is vind ik het anders, maar mijn dochter is dan bijna 1,5. Ik dacht ik kies voor de makkelijste weg;)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Toen de jongste 1,5 was en de oudste 5 zijn we naar Mallorca geweest.
    Ik vond het opzicht allemaal wel meevallen hoor. We kwamen pas in de avond aan op Mallorca, bagageband liep vast en hebben ruim een uur op de koffers gewacht (jongste sliep in buggy toen), vervolgens uur gewacht tot de bus wegreed en ik denk zo'n 1,5 uur gereden met de bus ( waar beide kids gewoon in slaap zijn gevallen). Kwamen echt om een uur 1.00/2.00 in het hotel aan, maar het was echt wel te doen hoor.

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Echt geen zorgen hoor, geloof me.
    De eerste x dat ik ging had ik ook wel even zoiets van: Ojee wat nu?

Maar je zal zien achteraf je komt er doorheen, hopelijk op een relaxte manier. Maar als is het niet zo relaxed, wat kan, dan nog kom je er doorheen. Gewoon doorzetten, en maak het zo aangenaam mogelijk. Tussendoor ff lekker opfrissen, wat te eten, drinken, wat afleiding, niet te streng zijn. Komt echt goed hoor, gewoon lekker genieten ook van de reis ernaar toe. En laat het los.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Pak je toch fijn een taxi?;)

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zou ik ook doen.
    En beren zijn bijna uitgestorven toch?;)

12. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,815
    4,057
    113
    Hier inderdaad ook eindelijk maar een transfer van 20 minuten. Voorgaande jaren hadden wij ook 2 uur transfer. Gewoon iets mee om de kleine te vermaken in de bus. Valt allemaal reuze mee hoor.

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Dan boek je een prive transfer, reisbureau regeld dat er een auto voor jullie klaar staat die jullie direct naar de accomodatie brengt.

Toen wij de eerste keer op vakantie gingen met ons dochtertje toen 6 maanden vroegen ze bij het reisbureau welke transfer we wilde met de bus of met prive auto (koste ietsje meer). Wij waren met 15 minuten op de accomodatie dus gewoon de bus genomen.

Share This Page