Nachtelijke lol

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boeffie2011, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Mijn zoontje is nu 2 jaar en 3 mnd en slaapt overdag nog zo'n 2uur. Hij gaat goed naar bed maar ik merk dat hij in de nacht regelmatig wakker wordt. Hij is dan aan het praten en lachen. Ik denk tegen zijn knuffels... Hij is niet lastig en is vanzelf weer stil maar ik hoor het wel. Ik ga niet naar hem toe dus weet ook niet zeker of hij echt wakker is ;)
    Ik vraag me af of dit normaal is en als dat niet zo is wat ik eraan kan doen

Thnx alvast voor de reacties :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft dat ook heel lang gehad en nog weleens, we hebben er niets aan gedaan, gaan er ook niet naar toe s nachts zolang ze niet huilt...

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik hoor Chloe ook wel eens, dan is ze gekke geluidjes aan het maken en als ik dan bij haar kom slaapt ze gewoon:$

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Doet ie hier ook regelmatig, kan soms wel een uur duren...ik word er wakker van maar moet er wel om lachen. Ga nooit naar 'm toe dan maar kijk wel eens op de camera en dan ligt ie vaak op z'n buik wat heen en weer te wiebelen en ondertussen dus te kletsen en te lachen...

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Dit heb ik momenteel met onze dochter. Hoor ik dr "kletsen" en geluidjes maken. Vind het wel erg lief :) Ik laat haar gewoon. Zolang ze niet huilt en het naar haar zin heeft vind ik het prima :) Alleen jammer dat ik er elke keer wakker van word ;)

6. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @sassie
    Ja dat heb ik ook. Vind het schattig maar ik word er wel wakker van helaas ;)

Ik ga er ook niet naartoe hoor want er is niks aan de hand maar vroeg me gewoon af of dit "normaal" is

Zou het middagdutje er ook nog mee te maken kunnen hebben? Hij slaapt echt nog twee uur en als we hem niet wakker maken nog meer ;)

Deel Deze Pagina