op naar ivf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Betty Boop, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    1,674
    0
    0
    Hallo,

Nadat we nu 2 jaar bezig zijn met proberen, 2 mk's en 1bbz verder zijn, zijn we gestrand op ivf.

Al die tijd vond ik het eng om mij hier aan te melden, heb wel veel mee gelezen, maar wilde niet te veel bezig zijn met en heb dus alleen info gelezen hier.

Maar nu zou ik toch graag hier met lotgenoten over ivf willen praten, omdat ik denk dat het wachten tot we mogen beginnen en de behandleing op zich best zwaar zullen zijn allemaal.

Dus alle info is welkom.....

2. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi,

Helaas welkom hier !
    Ik ga helaas niet op voor ivf, (wij hebben alleen icsi) maar het is wel fijn dat je je gevoel kan delen met lotgenootjes.

Succes met je behandelingen

Veel liefde toegewenst,

C.G.

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    1,674
    0
    0
    en als ik het goed begrepen heb ik het verschil tussen icsi en ivf dat ze zelf het zaadje bij het eitje brengen bij icsi en dat bij ivf ze het toch nog een beetje aan de natuur over laten toch?

Is er hier op het vorm wel eens een poll gehouden over bij wie ivf gelijk een zwangerschap opleverde?

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    helaas welkom hier
    wens je alvast heel veel succes, hopelijk raken jullie dmv ivf snel zwanger ;)

5. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ja klopt bij icsi spuiten ze met een heel dun glazen naaldje een zaadcel in de eicel, bij ivf mogen de zaadjes zelf naar binnen zwemmen.

Er is vast wel eens een poll geweest , maar ik weet het niet zeker...

Weet je al wanneer je mag starten met de ivf ?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een ICSI zoontje!

Bij het IVF/ICSI topic kan je denk ik het beste meekletsen als het echt over wel en wee gaat.

Heel veel succes in de Medische Malle Molen.

ELmo

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    1,674
    0
    0
    Dank jullie wel, ik wilde eerst even mijn profiel op orde hebben een ticker er bij en een mooi plaatje. Dat duurde even en nu ga ik opzoek naar het topic icsi/ivf.

Wij staan op de lijst om 20 november een gesprek en recept op te halen en dan moet ik 22 november stoppen met de pil.

Erg spannend allemaal. Maar gelukkig nog 66 dagen weg dus voldoende tijd om aan het idee te wennen.

8. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Oh wat spannend zeg, ik hoop dat jullie snel een positieve test vast hebben !

Heel veel succes,
    liefs C.G.

Share This Page