Haj meiden hier een moedelosen moeder die niet meer weet en helemaal gestrest is. Mijn zoontje is iets ouder dan 2 maanden en dingt onregelmatig, maar nouh zijn probleem hij huild/ gild het hele huis bij elkaar overdag dat ik helemaal gestrest raak dan huild iej vaak om eten dan krijg die eten moet iej nie meer na ee halfe fles dan gaat iej of de box in of bedje in en is even leuk en weer gillen is nu al uren maar is geen pijn geel die herken ik die is nog harder hij wil niks en wordt egt helemaal gek van. ik krijg zelf helemaal hyper fentilatie van dat gehuil hele dag woon heel klein huisje en hij heeft geen deur in zijn kamertje en die is aan de woonkamer mischien kennen de meeste het van jullie een zomerhuis. help wie heeft dit nog meer -kamille thee al geprobeerd -andere spennen voor op de fles -andere melk -Ook last van krampen (heb ik druppels voor en venkel thee) wie helpt me
Soms vandag dan toevallig nie maar vaak normaal wel maarja ik kan kwalijk de heledag met hem gaan zitten huishouden gaat door
Ik zou ook even langs de huisarts gaan. misschien heeft hij bv koemelk allergie ofzo Succes ermee ! ow ja misschien iemand die hem eens een middagje over kan nemen zodat je even iets voor jezelf kan doen en tot rust kan komen?
Heb je al eens geprobeerd om hem in de box op zijn buikje te leggen. Misschien is het een buikslaper en wil hij liever op zijn buikje liggen (helpt soms ook tegen de krampjes).
ok...mijn moeder komt al bijna elke dag lanks ik woon in noordwijk en mijn moeder den haag en doordeweeks kom ze vaak na haar werk naar mij toe omdat ik nog steeds ziek ben ik denk ook helaas dat het mede door ziek zijn dat ik ook minder goed aan kan allemaal. ik heb nog virus p me everwichtorgaan en is erg vervelend heledag moeh en duizelig en hoofdpijn. heb helaas al 7 weken. bedankt meiden
Kan me goed voorstellen dat je gek wordt! Zou het inderdaad even laten checken bij de HA of het niet medisch is..... en wellicht voelt de kleine ook dat JIJ niet lekker in je velletje zit.... en steken jullie elkaar weer aan ...... Probeer soms wat tijd voor jezelf te nemen.... zodat jij je "batterijen kan opladen"..... Heel veel sterkte...! xxmona
Ja probeer ik ook wel te doen hij gaat vaak 1x in de week nachtje of soms 2 naar mijn moeder om even bij te komen. Maar soms is allemaal even te veel.
Huilt hij niet omwille van zijn krampjes, inplaats van om eten? Mijn knulletje wil soms ook wel eens flink huilen (enkel in de nachten) maar dat is omdat hij pijn heeft, en niet omdat hij eten wil hebben. In eerste instantie maakt ik de beginnersfout door hem steeds aan te leggen zodra hij begon te huilen (ik geef borstvoeding), om vervolgens met een nog verdrietiger kindje te zitten. Gevolg --> Nog meer krampjes en dus pijn. Misschien iets heel stoms hoor, maar zijn het geen boertjes die dwars zitten? Mijn kindje heeft behoorlijk wat moeite met boeren, en een boer laat soms dan ook wel een uur op zich wachten. Zodra ik hem neerleg vermaakt hij zich nog eventjes en na een kwartier begint hij te brullen, zodra ik hem dan oppak en rustig wieg en op zijn ruggetje klop... volgen er meestal een paar boertjes, en dan valt hij als een roosje in slaap. Succes en overleg het verhaal voor de zekerheid even met de huisarts.
Snap dat jet moeilijk is je radeloos bent want je weet gewoon niet wat het is, veel succes ermee! Hoop dat het snel goed komt!
Hai mama, Oh, wat onwijs vervelend dat je je zo voelt en tjee, toch ook wel herkenbaar hoor! Ons meisje huilde de eerste 10 weken ook echt behoorlijk veel, heel veel last van krampjes en moeilijk slapen. Ik weet nog dat ik van de stress ook eens last had van hyperventilatie, is een teken dat je lijf reageert op alle stress, heel normaal, maar wel echt vervelend. Ik sluit me aan bij het advies een break voor jezelf te nemen en je realiseren dat dit ECHT over gaat... geloofde ik toen niet, maar het is wel echt waar! Het zal elke week een beetje beter gaan! En dan voel je jezelf ook weer een stuk beter! Heel veel sterkte en schrijf het hier maar van ja af, kan je ook veel steun geven Dikke knuffel
hey meis mijn dochter heeft dit ook gehad die deed de hele dag gillen gillen gillen vanuit haar tenen op een gegeven mom deed ze het ook snachts ik heb het drie nachten vol gehoudenheb ook alles geprobeerd inbakere nrust en regelmaat niks hielp ben toen naar de ha gegaan om een verwijskaart naar het zh daar heef tze tien dagen in gelegen ze is helemaal onderzocht maar ze is zo gezond als een vis toen ze uit het zkh kwam had ik een kind terug dat veel minder gilde en gewoon overdag en snachts lkkr slaapt waarschijnlijk heef tze in een cirkeltje gezete nwaar ze ff niet uit kwam ik zou als ik jou was maandag ff naar de huisarts gaan! en vragen om een verwijskaart naar het zkh!
Ja, ik zou toch ook naar de huisarts of naar het ziekenhuis gaan hoor.. Een baby huilt nou eenmaal, maar zoveel als jij beschrijft! Al is het maar voor je eigen gemoedstoestand om zaken uit te sluiten..snap je? Heel veel succes meid!
meid , ik herken veel in wat je verteld , wij zijn uiteindelijk naar het cb gegaan ze adviseerde daar rust en regelmaat , ook zijn we begonnen met inbakeren , het was dus zo dat bryan wakker werd , drinken kreeg , even een paar minuten in de box of op de arm , en dan weer naar bed , ingebakerd ,... ik was boos op die vrouw , ik snapte niet dat ik mijn kind heel de dag in zijn bed moest hebben .... maar daar vind hij juist zijn rust ... in de box niet .. op de arm is lekker , maar niet zijn rust plekje .... meis ,vraag eens bij het cb ... wellicht kunnen ze je helpen ! succes
ow moet er ook nog even bij zeggen , dat we hem dus moesten laten huilen ... tis verschrikkelijk , maar het heeft wel geholpen .... even door zetten meis hoe makkelijk het ook is voor mij om te zeggen ! knuff
cb heeft ook niet altijd het goede antwoord mijn dochter kreeg genoeg rust en regelmaat maar dat was het niet ze zat gewoon niet lkkr in haar vel en in een cirkeltjewaar ze niet uitkwam heb hier ook 1 x geprobeert om haar 30 min te laten huilen nou mijn hart brak ik ben naar het zkh gegaan met een verwijskaart van de dokter en daar zeggen ze ook 30 min laten huilen dat doe je niet in het zkh hebben ze de 10 min methode als ik haar was ging ik gewoon naar de ha en vroeg een verwijskaart voor zkh ik herken heel veel dingen in wat zij typt heb hetzelfde mee gemaakt en messch dat ze de kleine een paar dagen houden en messch kunnen ze het cirkeltje daar doorbreken