Hoe doen jullie dat....

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xxxbeebiexxx, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    Ik doe sinds een paar weken mijn temperatuur bij houden,
    dit doe ik steeds rond de zelfde tijd, sochtends dus rond een uur of 6, dus meteen als ik wakker word en nog op bed lig doe ik temperaturen ( heb gelezen dat dat het best is als je meteen tempt als je wakker bent en nog op bed ligt ).
    maar als ik dus ongie ben, en word wakker dan moet ik echt als een speer na de wc, ik kan dan echt niet eerts me temp opmeten ( dan zit alles onder ja sorry dat ik het zo zeg ), zit daar dan wat verschil in als je dan eerst na de wc moet, terwijl je het normaal altijd meteen op bed doet ?
    of maakt dat verder niet echt veel uit?

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi!

Er zal zeker wat verschil in zitten. Maar het lijkt me niet zo erg als je de dagen van je ongi niet helemaal exact hebt getempt. Als je daarna wel goed tempt (als je ongi weg is) lijkt me dat je je eisprong ook goed kunt opsporgen.

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    klikt erg vies omdat zo te zeggen, maar ik ben altijd super erg ongie, en als ik dus moet tempe zit ik eerst een tijdje op de wc zodat het ergste eruit kan lopen ( vooral sochtends is het bij mij het ergste ) en dan moet ik echt een stuk wc papier ertusse frotten wil ik kunnen tempe! erg lastig dus en dat op de vroege ochtend!

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe het nu gaat met me ongie! ben aan de pil gegaan omdat ik het altijd erg was, en met de pil ook wel maar dat was nog te doen. hopelijk word het niet weer zo erg :S

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik temp nooit als ik erg ongi ben, meestal als het voorbij is begin ik weer.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gewoon niet tempen wanneer je (zo erg) ongi bent.
    Daar heeft FF helemaal geen problemen mee hoor.
    Dus wanneer je ongi minder wordt of over is begin je gewoon met tempen.
    Tempen nadat je al opgestaan bent is nutteloos namelijk (dan heb je niet meer je basale temp en daar gaat het juist om)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Inderdaad gewoon niet tempen als je ongi bent, dat maakt niet zo veel uit.
    Maar wat ontzettend vervelend dat je zó erg ongi bent zeg!

8. natjes

natjes Niet meer actief

ik loop elke ochtend eerst naar toilet en temp dan.. hub ziet me al liggen met die thermometer... :)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, ja? Mijn vriend is er inmiddels al wel aan gewend hoor :)

Deel Deze Pagina