Wanneer gingen jullie met de kleine knutselen? Hoe oud waren ze toen en wat deed je? Ik zelf had vroeger echt een hekel aan knutselen maar het lijkt me juist wel erg leuk om het samen met de kleine te doen
Haha, dat dacht je moeder vroeger ook.. Hopelijk vindt je kleine het wel leuk. Heb zelf ook een dochter van die leeftijd, dus ik kan je niet helpen. Ben trouwens wel benieuwd naar de antwoorden..
Ik geef de kleine man (net 1 jaar) wel eens een gekleurde stift in handen, om voor oma ofzo wat op een kaartje te zetten naast onze wens, haha. Let wel op met de stift die dus ook naar de mond kan gaan!!! Verder doe ik vooral het knutselwerk; handjes en voetjes overal op zetten, met wat kunstige werkjes er omheen.
Wij zijn vanaf 1 jaar gaan kleuren met krijtjes en gaan vingerverven... Maar wat al gezegd is, je moet er goed bijblijven, want voor je het weet, gaat het naar de mond. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Nu ze weer meer last van haar kiezen heeft, gaat echt álles naar binnen dus nu doen we het even wat minder. Maar verder wordt hier nog niet geknutseld, hoewel de stempels klaar liggen, maar inkt gaat helemaal zo moeilijk uit kleertjes en van haar huidje dus daar wachten we nog heel even mee.
Hoi, wij zijn eigenlijk pas net begonnen met diana met knutselen. ze kan het nu echt zelf doen sinds een paar weekjes heerlijk kleuren en bordjes verven en vogelhuisjes enz enz bij de action zijn heel goed koop leuke dingen te koop. succes
Hier beginnen we nu wat te knutselen, mijn zoon kan niet echt stilzitten (heeft geen rust in die kleine beentjes van hem haha) dus lang geduld heeft hij niet. Maar vingerverven en stempelen vind hij leuk en begint nu ook te kleuren e.d. en stickers plakken is ook leuk vooral op mama haar gezicht haha.
Hier sinds een half jaartje ofzo tekenen. Maar niet zo vaak. Meneer is met anderhalf al duidelijk een buitenkind. Op het KDV krijgen we al sinds dat hij vier maanden is 'knutsels'. Maar sinds hij een jaar is lijkt het er steeds mee op dat hij knutselt ipv de juffies
Ik zat van de week even te kijken naar vingerverf bij de hema, maar op de verpakking staat dat het "niet tot zeer moeilijk" uit de kleding te verwijderen is. Hetzelfde stond bij plakaatverf. Is dit echt zulke troep??? Gelden die vlekken alleen voor de kleren of ook voor op de huid? Of moet ik gewoon bij andere winkels kijken?
Aaliyah gaat niet naar het kdv, dus daar kan ik het niet vragen. Vond het wel raar toen ik het las op het doosje. Dat zou je toch niet verwachten of staat het er op om de winkel veilig te stellen van klachten???