Bijten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door linnim, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Dag dames

Onze dochter heeft sinds kort wat nieuws

Ze bijt met haar (nu nog) tandlose gedeelte in mijn tepel tijdens het voeden.:$
    Er zit geen regelmaat in dus ik vind het moeilijk een oorzaak hiervoor te vinden.
    Ze doet het dagelijks, niet iedere keer bij dezelfde voeding en ook niet per se op het begin of het einde van de voeding.

Het begint nu behoorlijk pijn te doen. Heeft er iemand een tip of herkent iemand dit?:(

Alvast bedankt

Groetjes Linda

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo gauw als ze het doet. haar gezichtje in jou borst duwen vinden ze echt niet fijn. dit heeft hier heel goed geholpen.

of gelijk afkoppellen en nee zeggen. maar daar zal ze nu nog niet heel erg veel van snappen

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier begon ze dat rond die tijd ook te doen. Na een tijdje was 't weer over en nu doet ze het weer af en toe. Meestal 's avonds voor ze op bed gaat. Dan zit ze er een beetje mee te spelen.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mijn dochtertje doet dit altijd voordat ze tandjes krijt. is voor mij het eeste teken dat er weer tandjes aankomen

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier nog geen tandje gezien maar het bijten is ook begonnen.
    Ik koppel af, zeg nee, en leg weer aan.

6. Dreamtheatre

6 aug 2009
    62
    0
    0
    tot voorkort voedde ik met tepelhoedje en toen had ik niet zo door dat meneer aan het bijten was, maar momenteel zijn de meeste voedingen zonder.. en zitten de kaken ook regelmatig om mijn tepels geklemt (inclusief boefengezicht). Ik stop mijn pink dan tussen zijn kaken om de vacuum er zeg maar af te halen, dan stopt ie. Gelukkig wordt het nu wel minder (het boevengezicht niet;)).. was zo blij dat een tepelhoedjesvrije periode begon te naderen..:)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik voed hier met tepelhoedje maar voel het bijten echt wel!

8. Dreamtheatre

6 aug 2009
    62
    0
    0
    Uhm dan bijt meneer misschien niet zo hard als ik dacht.. komt vast door dat boevenkoppie;)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Irem deed dit laatst ook voor het eerst...doet goed pijn, ook zonder tandjes! auw! Ze heeft het gelukkig maar 2 of 3 keer gedaan, maar leuk is anders

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kasper doet het ook weleens, vooral als ie even wat moeite moet doen voor een 2e toeschietreflex... ik haal m er dan even af en leg m meteen weer aan... dan is het vaak over.

11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn nichtje kneep even zachtjes het neusje dicht. Dan liet de kleine meestal meteen los.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Persoonlijk vind ik dat gemeen. Zou gewoon loskoppelen.

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ieder haar manier, maar dat zou ik nooit doen: je kind laten schrikken aan de borst! Borst moet fijn zijn, niet echt niet fijn! Voor hetzelfde geld krijg je een weigeraar.

Gewoon afkoppelen, opnieuw proberen of nog liever andere borst lijkt me beter.

14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    het probleem heeft zich gelukkig opgelost

Ze beet een keer zo hard dat ik au zei, ze schrok zo erg dat ze ze begon te huilen.

en nu doet ze het niet meer;) (hopend dat het zo blijft)

15. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heeft het probleem zich al opgelost. Mijn zoontje doet het ook. Ik hou mijn pink in de buurt en zodra hij het doet, dan stop ik mn pink tussen zijn kaakjes om de vacuum er af te halen, zodat hij loslaat :). Hij er geen last van en ik dan ook niet .

Deel Deze Pagina