geen toetjeskind...

Discussion in 'Voeding' started by teigetje1, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij hebben toch een gekkie in huis. NU ben ik benieuwd of er meerdere kindjes zijn die dat zijn ;).

Onze meid eet (misschien lust) geen toetjes, wat ik ook probeer en hoe lekker ze zijn (van yoghurt tot ijs bewijze van) ze wil het niet. Na het avondeten probeer ik iedere keer haar een toetje te geven, maar in plaats daarvan gaat ze nog meer groente eten (uit de pan wat over is 8)).

Nog meer van die -ik eet geen toetje- kindjes?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahaha, dikke prima toch :)

tenminste, krijgt ze verder wel genoeg zuivel binnen?

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat had ik zelf ook vroeger en nog steeds! Bij mij gaat het om zoet in het algemeen. Ik at ook weinig snoep, alleen als het er leuk uitzag at ik het op, niet omdat ik het lekker vond. Mijn moeder gaf me daarom maar augurken,zilveruitjes, kaas en komkommer tussendoor.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    fijn toch toetjes zijn ook niet noodzakelijk alleen als ze overdag niet genoeg zuivel krijgen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou het lekker zo laten, wij eten nooit toetjes na het eten want vind dat eigenlijk onzin (eet gewoon je eten, waarom altijd een toetje?)

Soms eet ze weleens overdag een 'toetje' maar echt smullen doet ze er niet van.

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hier nog zo'n meisje hoor
    van kleins af aan al......
    niks aan te doen toch?

nu met tijden dat ze het wel eet, en dan het liefst van die griesmeeltoetjes met fruit, of zo'n knijpzuiveltje. Dat is natuurlijk ook wel erg interessant

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier eet ze het wel, zo'n ienieminie danoontje.. maar ze is echt niet aan het happen naar meer,... geef 't haar daarom ook niet meer dagelijks... enkel als ze wat minder gegeten heeft,..

Share This Page