Wij hebben toch een gekkie in huis. NU ben ik benieuwd of er meerdere kindjes zijn die dat zijn . Onze meid eet (misschien lust) geen toetjes, wat ik ook probeer en hoe lekker ze zijn (van yoghurt tot ijs bewijze van) ze wil het niet. Na het avondeten probeer ik iedere keer haar een toetje te geven, maar in plaats daarvan gaat ze nog meer groente eten (uit de pan wat over is 8)). Nog meer van die -ik eet geen toetje- kindjes?
dat had ik zelf ook vroeger en nog steeds! Bij mij gaat het om zoet in het algemeen. Ik at ook weinig snoep, alleen als het er leuk uitzag at ik het op, niet omdat ik het lekker vond. Mijn moeder gaf me daarom maar augurken,zilveruitjes, kaas en komkommer tussendoor.
Zou het lekker zo laten, wij eten nooit toetjes na het eten want vind dat eigenlijk onzin (eet gewoon je eten, waarom altijd een toetje?) Soms eet ze weleens overdag een 'toetje' maar echt smullen doet ze er niet van.
hier nog zo'n meisje hoor van kleins af aan al...... niks aan te doen toch? nu met tijden dat ze het wel eet, en dan het liefst van die griesmeeltoetjes met fruit, of zo'n knijpzuiveltje. Dat is natuurlijk ook wel erg interessant
Hier eet ze het wel, zo'n ienieminie danoontje.. maar ze is echt niet aan het happen naar meer,... geef 't haar daarom ook niet meer dagelijks... enkel als ze wat minder gegeten heeft,..