hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Voeding' gestart door Bella, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik heb mijn dochtertje gisteren voor het eerst een fles met rijstebloem gegeven, ik had er 2 schepjes in gedaan op een fles van 200 ml. Ik heb een aventfles gebruikt met een 123 speen, maar ik goot het zo naar binnen.... ik denk dat het zo niet de bedoeling is, hoe gaat het bij jullie? doen jullie een andere speen erop of een schepje meer rijstebloem?

helppppp ;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Op stand 1 houden en anders iets meer rijstebloem erin doen. De snelheid is op zich geen probleem, mits je dochtertje er geen last van krijgt. Mag ik vragen waarom je rijstebloem geeft?

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Bij ons vliegt die fles er ook in! Met 5 à 10 minuten is die leeg (hij krijgt hem 's ochtends, wel lekker snel en makkelijk;)).
    Goed er op letten dat de fles op standje 1 blijft en wij schudden af en toe de fles even (en meneer dan mopperen). Twee à drie scheppen is prima.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook met 2 schepjes begonnen en meneertje stikte zo ongeveer met de 123speen. Krijg toen de tip om een nr 4 speen van avent te nemen en dit ging prima. Toen we wat meer rijstebloem in de fles deden zijn we weer overgestapt naar de 123 speen en dit ging toen ook goed.

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik geef dit ook sinds vorige week, ook met de avent 1-2-3-speen en hier gaat het op zich wel goed!
    Maar wat versta je onder "schepjes"?
    Ik doe 2 eetlepels erin en dan met een klein kopje erop zeg maar en dat gaat wel aardig,...het begin gaat wel iets te hard, maar daar heeft ze geen last van...en ze heeft hem idd ook wel sneller op dan haar gewone melkflessen (denk ongeveer 10 minuten)

Deel Deze Pagina