baby ruim 9 maanden en nog niet ongesteld..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    4 weken geleden laatste keer borstvoeding gegeven.... en nog steeds geen bloedverlies...
    wel regelmatig last van zeurende pijn in onderbuik waardoor ik denk of een eisprong te voelen offff beginnende menstruatie maar nee, tot op heden geen van beiden! En nee, ik ben ook niet zwanger...
    Ik begin af en toe wel een piepklein beetje bezorgd te worden dat er iets niet goed is ofzo.. willen ook graag voor een tweede gaan!
    Is dit herkenbaar?

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Zelf geen ervaring mee maar ik weet wel dat je je nog geen zorgen hoeft te maken hoor! Na het stoppen van je borstvoeding kan het echt nog wel even duren voordat alles weer helemaal op gang is gekomen.
    En als je je echt heel veel zorgen maakt, overleg even met de huisarts.

Succes ermee!

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    o dat is goed om te horen.. vind het wel erg lang duren maar als de wens voor een tweede er niet zou zijn zou ik me er waarschijnlijk minder druk om maken...als het maar niet nog maanden gaat duren!

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik heb heel geleidelijk de borstvoeding afgebouwd (1 voeding per week geminderd) en werd uiteindelijk een week of 6 na de allerlaatste bv pas ongesteld.

5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Het kan even duren voordat je weer ongesteld word, ik heb bijna 10 maanden BV gegeven en werd pas ongesteld toen mijn zoontje 1 werd.

Deel Deze Pagina