De laatste dagen, meestal rond een uur of 01.00 s'avonds word mn meisje hysterisch wakker!! Helemaal in paniek lijkt het wel! zodra ik er ben is het ook goed, knuffelen troosten maar dan weg leggen zit er niet in!! weer helemaal in paniek! Kan er moeilijk tegen, en vind het snel heel zielig omdat ik geen idee heb wat er kan zijn. Dus het liefst loop ik er tig keer heen om te knuffelen, of neem er mee ons bed in en dan is alles ook prima! maar ja dit laatste lijkt me niet de beste oplossing wat vinden jullie?? (ookal is het heerlijk hoor zo'n lekker poppie naast me!!) We hebben haar van de week ook wel een tijdje doorlaten huilen tot ze in slaap viel, maar ze is echt een volhouder hoor, dat was echt niet zomaar over, echt gillen, krijsen!
Ik zou haar lekker bij je blijven nemen. Misschien heeft ze last van verlatingsangst? Hier gebeurt het ook regelmatig dat zoonlief 's nachts helemaal in paniek is, hij klampt zich dan echt als een aapje aan me vast en terugleggen is er niet bij... Dan neem ik hem bij me in bed, sla mijn armen om hem heen en als hij vervolgens in slaap valt leg ik hem tussen ons in. Het komt gelukkig echt in periodes, hij kan ook een paar nachten achter elkaar prima doorslapen!
Ik herken dit ook heel erg bij mijn dochtertje rondom die periode, je kon de klok erop gelijk zetten, zo gek opeens! Wij namen haar toen ook bij ons, laten gillen had weinig zin en mijn hart brak al na enkele minuten Het was hier echt een periode, verlatingsangst hoorde ik veel om me heen zeggen. Dat schijnt rondom deze periode gangbaar te zijn. Opeens is het afgelopen en slaapt je kindje weer gewoon rustig door, komt echt weer goed sterkte!
hier hetzelfde, ik heb het idee dat ze dan droomt. ik pak haar even op en tegen me aan totdat ze bijna slaapt en leg haar weet terug dan slaapt ze weer heerlijk verder.
Hir de afgelopen 2-3 weken gehad, ook steeds rond 1 uur. Hier geen zin om een poos bezig te zijn, en we laten haar niet huilen, dus legden we haar tussen ons in op bed. Sliep direct verder, wij ook. Sinds een paar dagen is het weer over en dlaapt ze gewoon weer door in d'r eigen bedje.
in de periode van verlatingsangst hierzo, heb ik em gewoon getroost en gewiegd tot ie weer sliep...in de nachtd an..savonds met in slaap gaan wa shet vaak 5 min even laten gaan en troosten en bij em in de kamer blijven tot ie sliep...hij was dna zo in paniek...
Ik ken het, vanavond nog gehad. Geen idee wat ze heeft, maar honger was het in ieder geval niet. Als je er bent lief lachen en spelen maar je hoeft haar maar neer te leggen of ze huilt ontzettend dramatisch met lange halen en zielige snikjes. Uiteindelijk heeft ze zichzelf in slaap gehuild, want elke keer als we er komen beginnen we weer van voor af aan. Dan kunnen we beter ff wegblijven tot ze in slaap gevallen is, heel sneu maar beter voor haar nachtrust. Geen idee wat het is, verlatingsangst zijn we denk ik al voorbij. Ik gok dat ze wat veel te verwerken had vandaag, weinig geslapen en 2 uur gefietst.... Morgen kan het weer heel anders zijn