hoi allemaal. sinds een week is mijn zoontje erg onrustig tijdens het geven van de fles en ik weet me even geen raad meer. hij is 8 weken oud en we geven hem normaal 5 x 120+4 en 1 x 150+5 per dag. dat ging voor vorige week altijd helemaal op. maar sinds een week wordt hij erg onrustig als hij 100 cc gedronken heeft. het typische is dat het altijd precies na de 100 cc voeding begint. hij drukt de speen er dan uit en begint direct te huilen. dan laat ik hem boeren vervolgens probeer ik het dan nog een keer, hij neemt de speen dan wel weer maar na één teug begint het weer van voren af aan.. huilen en dan ook echt ontroostbaar. hij blijft daarna ook zeker nog een half uur huilen en is niet te troosten. hij heeft ook moeilijke ontlasting en poept vaak 1 keer in de 2 dagen. laatst na de ontlasting dacht ik, nou dat is hij kwijt dus dan gaat de fles vast weer goed. nou niet dus.. die fles daarna was alles weer net zo als alle andere flessen. vanmorgen ben ik begonnen om hem iedere keer 90+3 te geven en dan maar een extra fles per dag.. maar ook daar laat hij 20 cc van staan. ik weet me even geen raad meer.. iemand enig idee wat dit kan zijn, of wat ik hier aan kan doen?