Hoi hoi Ik was vrijdag avond lekker aan het shoppen met mijn schoonzusje en lisette en ben mooi geslaagd bij de H&M. mijn schoonzusje zei op een gegeven moment moon die kleine heeft plakband op zijn mond en ik kijken ja hoor de speen zat met plakband vast geplakt aan het mondje van de kleine schat dat die een 3 maanden was. Die kleine was ook de hele tijd al aan het huilen in de winkel en werd heen en weer geschud in de kinderwagen en behoorlijk hard. Ik wist niet zo goed wat te doen want werd behoorlijk kwaad van binnen en ben dus weg gelopen en voelde me daarna na niet lekker en baalde ook dat ik er niks van gezegd had want het was echt zielig. Mijn vraag is wat zouden jullie doen weglopen of er wat van zeggen.?
Ik denk dat ik onwijs boos geworden zou zijn er er heen was gegaan. Of expres wat harder zeggen zo van "Heeft dat kind plakband om z''n mond!" Zodat meerdere het zouden horen. Krijg er de bibbers van gewoon bah
ik zou van stomheid geslagen zijn dat bestaat toch niet, zou je denken. ik denk dat ik zo verbaasd zou zijn dat ik niet weet wat ik zou doen. of gewoon weggelopen idd. of hard op wat er over gezegt zodat ze het wel horen. moeilijk zeg! wat een achtelijke mensen zijn er toch! groetjes susanne
Idd erg ! Ik had getwijfeld maar er uiteindelijk wel wat van gezegt.. ligt ook een beetje aan de persoon die achter de kinderwagen staat.. Op mijn werk zie ik zo vaak ouders die in mijn ogen verkeerd met hun kind omgaan.. helaas mag ik daar niets over zeggen dus loop dan (meestal met tranen in mijn ogen) maar weg. Vind het de laatste tijd steeds oneerlijker worden, er zijn zoveel mensen die er alles voor over hebben om vader of moeder te worden terwijl er aan de andere kant ouders zijn die hun kinderen niet waard zijn.. ( sorry dat ik het zo zeg maar iedereen vergeet zijn kinderen maar in de auto enzo..kan daar gewoon kwaad om worden) Liefs kaatje
hoi Ik was ook echt helemaal overrompeld en de persoon die erachter liep was ook niet zo heel vriendelijk. Snap ook niet zo goed van mezelf dat ik er niks van gezegd heb heb normaal gesproken mijn mondje wel klaar en reageer meteen maar nu stond ik gewoon verstijfd. Snap ook echt niet dat mensen zo kunnen doen bah
Kan mij voorstellen hoor dat je niets zei. Niet omdat je bang was maar omdat je zoiets nooit zou verwachten. Plakband op het mondje van je kind doen zodat het speentje blijft zitten en hij stil blijft zie ik als mishandeling. Ben soms echt verbaasd wat mensen met hun kinderen doen!
nou ja zeg ikl zei weleens voor de GRAP, als ik voor de 5 de keer naar beneden moest lopen om Sam zijn speen weer terug te geven... maar ik wist niet dat mensen dat echt deden raar hoor
absoluut iets van zeggen heb het op mijn werk meegemaakt dat een kindje zo is overleden! moest spugen en is gestikt in d'r eigen spuug. Als ze kwaad worden prima, politie erbij en de kinderbescherming inschakelen
De moeder die zoiets doet, zal vast en zeker niet openstaat voor jouw opmerking. Ook al had je wat gezegd, ik kan me niet voorstellen dat het wat had uitgehaald. Enige wat je kunt doen is Jeugdzorg/Kinderbescherming waarschuwen. Maar dan moet je wel weten om wie het gaat. En dat staat natuurlijk weer niet op hun voorhoofd geschreven. Je wordt er toch helemaal akelig van als je dit leest? Kan me voorstellen dat jij er nog meer last van hebt omdat je het echt gezien hebt. Bah.
Zeker wel iets zeggen. Wie weet, gaat ze er later thuis tóch nog even over nadenken.. je weet het nooit. edit; een wildvreemde vrouw wees mij ook een keer op iets, en op dat moment dacht ik 'bemoei je met je eigen zaken' maar ik wist eigenlijk wel dat ze gelijk had. ik heb er wel wat meegedaan en ben blij dat zij toen iets gezegd heeft.
Wat erg! Ik heb hier ook wel eens thuis voor de grap gezegd als die speen er weer eens uit viel: ik pak een stuk tape! Maar echt niet dat ik dat echt zou doen!
Jeetje wat een gekke mensen bestaan er toch zeg Ik zou er zeker wat van zeggen en hard ook, gewoon zo van heeft dat kind nou plakband op zn mondje dat doe je toch niet. Dan kan iedereen horen wat ze voor kindermishandelaar is, want het is wel een vorm van mishandeling.