hotmilk / bh sluit niet aan tegen borstbeen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sylvia90, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor degene met de hotmilk eclipse/iluminose bh
    Heb hem gisteren binnen gekregen de eclipse bh en dacht dat hij goed zat Smiddags gepast dus minder volle borsten...

maar nu trok ik hem vanochtend aan en lijkt hij wel te klein.. Bh sluit niet mooi aan tegen het borstbeen voor de rest zit hij goed.. Wel goede bh, super ondersteuning zonder beugel!

Maar nu vraag ik me toch af of ik hem niet terug moet sturen voor een grotere cupmaat..
    Heb nu een 70F en zou dan dus een G krijgen maar dan ben ik weer bang dat hij savonds weer veel te groot is.. :(

Vraag me ook wel af of ik nog betere ondersteuning krijg als de bh wel tegen het borstbeen sluit..

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Kun je gratis retourneren? Dan zou ik gewoon ook een grotere maat laten komen om te proberen. ...

3. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik heb afgelopen donderdag de hotmilk eclipse aangeschaft in een winkel onder goede begeleiding. Nu sluit de onderste band goed aan, ook tegen het borstbeen. Als ik heel erg volle boobs heb, kan ik met een vinger tussen de band en het borstbeen, maar de bh blijft mooi zitten en steun geven.
    Kijk even op de site waar je bij een winkel terecht kan. Ze zijn niet goedkoop en het is heel erg zonde als je een verkeerde maat hebt!
    Succes!!

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onderste band (stuk onder de borst) , zit hier dus goed. Alleen het middenstuk tussen mijn borsten zit niet geweldig.. zoals jij benoeld als je volle borsten hebt heb ik de hele tijd, oftewel een cupmaat te klein.. Stomme is ook ik vroeg (via email ) een 70G EU maat, maar kreeg een 70F Maar volgens hun is dat goed omdat hun de uk maat aanhouden oftewel een (UK 32F) is volgens hun een 70G in eu maat.. z,n gedoe.. maar kon hem ook niet meer terugsturen ivm labeltje eraf..

Droeg ook a een UKmaat 34F dus heb nog aangekaart dat ik groter in cup moest ivm kleinere maat omtrek.. bleh baal wel..

Iemand ervaring bij een van de winkels van amsterdam?

Deel Deze Pagina