Wij gaan alleen maar naar mijn ouders en mijn schoonouders. Ik ga echt niet de hele familie langs. Ben gek. Ik bel ze wel op om ze de beste wensen te wensen
We houden niet van verplichtingen. Beide kerstdagen zijn wij thuis. Mijn (schoon)ouders komen naar hier. oud en nieuw zijn we ook thuis gebleven.
Onze zoon heeft dit 'probleem" voor ons opgelost.. Hij is 2 jan jarig dus wij gaan alleen de 1e langs mijn opa en oma (waar tantes/ooms en mijn ouders ook in de loop vd dag binnen waaien) en 2jan komen mijn ouders/sm/zwagers allemaal hierheen voor verjaardag van onze zoon. Er zijn veel nadelen van op 2jan jarig zijn maar dit is er een voordeel van haha..
Wij gaan 1 kerstdag langs mijn moeder en schoonouders en de andere dag blijven we lekker thuis.. Of we gaan op vakantie, nog beter Nieuwjaarsdag gaan we ook even langs mijn moeder en schoonouders en dan lopen we vaak ook nog even bij de opa en oma van mijn man binnen. We blijven overal een uurtje en dan zijn we ook zo weer thuis. Het scheelt ook dat je kinderen ouder worden, dan wordt het ook allemaal wat makkelijker.