Wij hebben hem voor 5-12. (Kinderen 5 en 3) Kinderen hebben er dus nog niets mee gedaan, maar wij hebben vast wat profielen aangemaakt. 2 spelletjes erbij en je kunt gratis twee dingen naar keuze downloaden. Ons lijkt het wat, maar het is altijd afwachten......
Ook gekocht voor Sinterklaas. Het lijkt me echt een super ding. Ik heb er naast spelletje ook al een aantal filmpjes van youtube op weten te zetten. Was even zoeken naar het juiste bestandsformaat maar is gelukt. Ideaal voor op vakantie in de auto/het vliegtuig. De spelletjes lijken me leuk en leerzaam. Nog even afwachten wat de kids ervan vinden maar kan haast niet anders als dat zij ook enthousiast zijn! Wat wel grappig is, is dat je ook berichtjes/foto's e.d. Vanaf je smartphone naar de storio kunt versturen. Leuk als papa een paar dagen van huis is!
Avi mjpeg. De exacte instellingen staan ook in de handleiding van de storio. Ik heb een converter op de imac waarmee ik het voor elkaar kreeg. Programma heet movavi video converter.