Iris heeft al ruim een week om 4.45 een poepluier en daarna slaapt ze ook echt niet meer! Goed vermoeiend dus... Het kan zijn dat dit komt omdat ze weer bezig is met haar tandjes (alhoewel ik dacht dat deze al wel helemaal door zijn) maar ik vind dit zoooo vroeg. Ben nu dus zelf al wakker vanaf 4.45 en ik ben kapot! Ik studeer fulltime en op deze manier wordt het wel erg zwaar. Heeft iemand tips dat ik haar nog wat langer kan laten slapen?
Ik heb geen goede tip, maar ik wilde je even zeggen dat 7 maanden niet te vroeg hoeft te zijn. Mijn zoontje kreeg al met 6 maanden zn eerste tanden. Als dit de oorzaak is, dan zal het vroege opstaan denk ook vanzelf wel weer minder worden.
Met vroeg bedoel ik eigenlijk het tijdstip van 4.45 uur hihi Haar vorige boventandje heeft ze ook weken over gedaan dus hoop niet dat ze nu dan ook weken zo vroeg wakker is want dan kun je me bij elkaar vegen....
O hahaha Maar ja, ik snap dat je hier niet blij mee bent Mijn zoontje loopt de laatste tijd ook met de cohtendtijdstippen te sjoemelen.. Gelukkig wilt hij daarna wel verder slapen, maar ja.. echt een goede nachtrust heb je dan niet.. Ik hoop voor je dat haar tandje snel doorkomt