Hoe doen jullie dat???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwvlokjes, 5 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Geloof me, het klinkt makkelijk, maar mijn dochter is alles behalve een goede slaper.
    Er zijn hier continue (bijna dan:p) fases.
    De fase van niet willen slapen s'avonds
    De fase van veel wakker worden
    De fase van s'nachts lang wakker zijn
    De fase van om 5.00 uur s'morgens de dag beginnen..
    Ga zo maar door haha!

Maar ben absoluut wel blij dat ze in de wagen/auto/campingbedje een korte dut maakt.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Haha, ja heel herkenbaar. Alleen mijn jongste wil na veel gedoe wel eens ergens anders in slaap vallen. Die anderen bleven gewoon wakker en werden alleen heel erg vervelend.

3. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nee mijne doen/deed dat ook niet hoor. Die worden gewoon strondvervelend als ze moe worden en moeten dan in een bed op een rustige kamer. Ach komt wel weer als mijn dochter wat ouder is.

4. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Inmiddels kan zoon wel zonder middagslaapje, maar tot die tijd gingen we gewoon alleen een dagdeel naar zwembad/strand. Gewoon vroeg de deur uit en met de lunch weer thuis (gelukkig wonen wij vlak bij het strand)

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is 11 maanden en hier gaat een dagje strand/zwembad goed. We vertrekken direct na haar ochtendslaapje (11-12:30) Ze kan zonder moeite 3 uurtjes wakker blijven mits ze goed vermaakt is. We nemen wel de buggy mee, mocht ze erg moe zijn dan kunnen we een stukje lopen zodat ze in slaap valt. We kiezen ook wel een locatie waar dat mogelijk is. Tot nu toe is het nog niet nodig geweest. We vinden van 13:00 tot 16:00 prima... Verder nemen we eten, drinken, parasol, mini zwembadje (75cm doorsnede) en voldoende speelgoed mee. Mevrouw vindt het hartstikke leuk maar s avonds wel versleten ;)

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Vorig jaar op vakantie werd ik boos op mijn man, omdat hij zomakkelijk deed. "Je weet toch dat hij alleen maar zus en zo slaapt, als we dit en dat doen?", mopperde ik. Wr gingen een dagje naar een pretpark. We waren ook nog eens met een stel die een hele makkelijke baby hadden.
    Nou, mijn man legde mijn zoon in de kinderwagen, bleef op een rustig plekje staan en wiegde de kinderwagen heen en weer. Zonnebril op zodat mijn zoon niet geprikkeld werd door oogconact. En hij sliep! Toen we langs allerlei attracties, gillende kinderen en nig meer lawaai liepen sliep ie gewoon door.
    Op het strand gaf ik zl zijn voeding, deed hem daarna in de draagzak en na 5 minuten wandelen met het slaapkapje omhoog viel hij in slaap.. Eerst dacht ik nog " nu leg ik hem niet weg, want dan wordt ie wakker." Dat was namelijk altijd zo. Maar ik moest wel want het was veel te warm.. Dus ik deed het maar. En daar volgde een slaapje van meer dan een uur.

Conclusie: probeer gewoon iets. Lukt het niet, dan kun je altijd nog naar huis .Lukt het wel, dan heb je een heerlijk moment voor jezelf.

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt ze ook gewoon in haar buggy. Speen krijgt ze alleen als ze gaat slapen, dus als ik haar de speen geef, is ze zo vertrokken :)

Deel Deze Pagina