Hoi, Niels slaapt sinds een paar weken door , nu is het alleen zo dat hij nu al drie nachten achter elkaar 's nachts wakker wordt. Op zich is er dan niks aan de hand; hij begint te huilen, vervolgens geef ik hem een speentje en een aai over z'n wangetje en dan is het over. Hij slaapt dan weer tot acht of negen uur 's ochtends, het is dus niet zo dat die honger heeft ofzo. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, vind het zo apart dat het nu al drie keer achter elkaar gebeurt is namelijk. Groetjes, Savita
hee mede septembermama! Hier precies hetzelfde en heb geen idee waardoor het komt, dus ik lees even met je mee. Bij jesper kan het geen sprongetje zijn, heeft hij 2 week geleden gehad, dat was heel duidelijk.
Nou, Suus... het lijkt erop dat we de enige twee zijn met dit 'probleem'. Wat wel weer apart is, is dat het wakker worden steeds later is. Vanochtend was het om zes uur en weer hetzelfde verhaal; even huilen, speentje erin, even een knuffel en weer lekker slapen. Het is inderdaad geen sprongetje, want die heeft die (volgens mij dan) al een tijdje geleden gehad.
Hier net zo! Jasmijn is de afgelopen 3 nachten wakker geweest. Huilt dan even en is daarna weer stil. Geen idee wat dat is. Ben het in ieder geval niet gewend van haar. een sprongetje of regeldagis het niet, want die heeft ze 2 weken geleden al gehad. Gek, hopelijk dat ze vannacht wel goed slapen die spruiten van ons!
Jeetje zeg ik maak dat ook mee nu met mijn meisje,meestal slaapt ze van 11 t/t 12 nu wordt ze sávonds huilend wakker,en moet er echt wat voor doen wilt ze ophouden. Het lijkt of ze nachtmerries heeft want ze brabbeld ook in haar slaap,raar hoor. :S
ik heb ergens gelezen dat babies om deze tijd ook veel dromen over hun nieuwe opgedane kennis na een sprongetje,,.,,Wellicht is dat het?
Hoi, Hier is dat een week gelede ook zo geweest, een paar nachten achter elkaar. Moest er dan uit, gaf speentje en het was weer prima. Zoals het gekomen is zo is het nu ook weer over. Heb haar vannacht wel even gehoord, maar hoefde er niet uit voor speentje, en de andere afgelopen nachten ging het weer prima. Geen idee wat het geweest is...
@ Maaike; dat geeft de burger weer moed; dat het vanzelf overgegaan is, bedoel ik . Vanochtend om zes uur was het huilen, maar toen hielp het speentje niet en heb ik maar een flesje gemaakt. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat.
Ik weet niet meer of het rond de 3 maanden was (eigenlijk weet ik niet meer of hij toen überhaupt al doorsliep ) maar hier hebben we periodes gehad dat hij een aantal nachten achter elkaar wakker werd. Meestal had hij honger en ging na een voeding weer lekker slapen. Soms was een kusje en knuffel genoeg. Geen idee wat het was/is maar het gaat altijd weer over...
@savita: toch niet de enigen gelukkig! Maar goed nieuws: Jesper heeft vannacht weer heel goed geslapen! (even afkloppen...) Dus misschien is het echt een tijdelijk iets, ben benieuwd wat hij vannacht gaat doen.
Niels werd vanochtend pas om 9.00 uur voor de eerste keer wakker ! Wat wen je snel aan dat doorslapen, zeg! Hopelijk was het idd een periode.