ongeveer 2,5 week geleden had ik een topic geopend over vriendlief.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/232595-tss-scheinheiligen.html dit is toen allemaal uitgepraat, personen in kwestie hadden hun excuses aangeboden en de sfeer op het werk was weer goed. tot vandaag.. vriendlief kwam net thuis, en nou hebben ze dus weer gezegd dat hij niet gemotiveerd is! de zoon van de baas, die de vorige keer dus ook had zitten liegen, zegt dat hij vriendlief niet mag en weet ik het wat allemaal nog meer!! wat kan hij hier tegen doen? hij kan wel zeggen dat hij wel gemotiveerd is, wat ook zo is, maar het is weer drie tegen één!!! ik word hier echt niet goed van...
Wat naar dit heey Maar denk niet dat je zoveel kan doen want als ze hem eruit willen walsen zullen ze dat toch wel doen en dan gaan ze dingen zeggen die gewoon niet kloppen, erg lullig ik weet het. Ik heb in de zelfde situatie gezeten. En jawel ik ben er uit gebonsjoert toen!
Wat een geleuter zeg! Vreselijk. Ik zou (als ik jou man was) maar op zoek gaan naar een andere baan. Sorry hoor, mara ik zou daar absouluut niet willen werken? Wat vind hij er zelf van?
ik vind het ronduit belachelijk dat er zo met personeel om word gegaan. ik heb dan ook al tegen vriendlief gezegd dat hij maar beter alvast een andere baan kan gaan zoeken en daar was hij het gelukkig mee eens.. we kijken wel hoe het maandag gaat, ik hoop dat er wel een gesprek komt, want ik wil wel wat duidelijkheid!
zo is dat bij mij ook gebeurd na 5 jaar werken, nieuwe groepsleider die de pik op me had, ik ook op hem, vaker discussies gehad met die vent, maja uiteindelijk trok ik toch aan t kortse end,ik werd er ook uit gegooid op een smerige manier......erg idd.... ik zou ook een andere baan zoeken als ik je vriend was, of me de ziektewet in gooien dat ze maar verrekken maar ja dat ben ik... iig veel succes!