de app telegram ineens op mijn tablet?

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zie ineens een nieuwe app op mijn tablet, op het beginscherm.
    Dat heb ik niet gedownload. Hebben jullie die app er ook ineens op?

Snel op Google gekeken en zou iets van whatsapp of facebook zijn. Mogen die gewoon apps op de tablets zetten? ;)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Staat je play app account misschien ook op een telefoon? Misschien die van je man die telegram heeft geïnstalleerd?
    Is een chat app, beetje hetzelfde als whatsapp. Alleen dit kan je beveiligen.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heb je meerdere apparaten met hetzelfde account? Kan zijn dat als op het ene apparaat iets gedownload wordt, het ook op de andere geïnstalleerd wordt.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Alleen mijn gsm maar daar staat de app telegram niet op. Wel whatsapp.

5. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Heb je de nieuwe voorwaarde van whatsapp geaccepteerd? Ik weet niet of het daarmee te maken kan hebben maar heb begrepen dat je daarmee toestemming geeft tot je fb account en eventuele reclame enz daarbij

6. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    heeeel vreemd, ik zou m direct verwijderen en daarna ook uit de prullenbak gooien

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Heeft je kindje toevallig achter de tablet gezeten?. Als mijn zoontje wel eens filmpjes kijkt of een spelletje mag spelen heb ik daarna ook allemaal apps op mijn telefoon die komen nameliik ook voorbij bij YouTube

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    De app telegram heeft niks met Facebook of whatsapp te maken! Het is een variant op whatsapp , en ze zeggen beter te beveiligen. De app is ook niet gevaarlijk ofzo..

Als jij het er niet opgezet hebt, misschien iemand anders in je gezin?

Maar je kan hem gewoon verwijderen!

Deel Deze Pagina