hallo meiden onze dochter is nu 7 weken en sinds een paar dagen verkouden. Vooral 's nachts is het hoesten een echt probleem, ze heeft echt een hoestaanval welke ontzettend naar klinken. Ik zit rechtop in bed en ben gewoon bang dat ze erin ,stikt' Overdag hoest ze nauwelijks. S nachts zijn het echte hoestbuien, zo'n 10 x per nacht gok ik nu ben ik zelf ook verkouden, zal ik haar aangestoken hebben of kan er ook iets anders op de loer liggen? ze heeft geen koorts, drinkt goed verder. maak me toch best wel zorgen. Het is nu weekend. Of zouden we even langs de Huisartenspost moeten gaan? Groetjes, Lisa
Ik zou gewoon voor je eigen gerustheid zeker even gaan. Meestal moet het vanzelf ove rgaan, maar de dokter kan mooi even naar de longetjes luisteren of ze schoon zijn. Hier heeft het hoesten in het begin zeker 3-4 weken aangehouden. 's nachts ging het beter als hij op zijn zij sliep.
hoi dit heb ik ook meegemaakt met noah toen hij 9weken oud was en durfde bijna ook niet te slapen van de angst. bel voor afspraak en als ze niks vinden moet je het hoesten opnemen met je telefoon heb ik ook gedaan toen kon de dokter er wat mee. noah heeft 3 dagen in ziekenhuis gelegen ivm hoesten ze dachten kinkhoest dat had hij gelukkig niet. maar bel jouw kinmdje is nog zo klein sterkte en een dikke knuffel
wat lief dat je eraan denkt.. het gaat wel redelijk we zijn niet naar de huisartenspost geweest. overdag hoest ze nauwelijks, alleen 's nachts. gister hadden we visite en hun zeiden dat het ook gewoon een verkoudheidje is.. anders ga ik morgen nog even naar onze eigen huisarts dank je wel groetjes lisa
Ja ik denk er wel nog aan hoor hahahaha op je visite zou ik nu niet vertrouwen hoor...ze zijn er niet s`nachts toch? Met zo`n klein kindje moet je gewoon geen risico nemen maar aangezien jullie het niet nodig vinden om te gaan is het hopelijk niet zo erg.....altijd luisteren naar je gevoel natuurlijk... Maar gewoon geen risico`s nemen met zo`n kleintje!