Hallo, Weet iemand wat voor bultjes dit zijn? Ze heeft ze sinds een paar dagen.. Mijn dochter is bijna 7 weekjes..
Hee dat had mijn zoontje ook! Leken wel een soort vetbultjes. Bij mijn zoontje trok het met twee weken weg.
Mijn zoontje heeft het ook gehad... ik had het idee dat het met de warmte te maken had... en het trok hier ook vanzelf weer weg
heeft ze het op dr armen, wangen en beentjes ook? Julia had en heeft het nog steeds, ze had van de dokter een vette creme gehag, heb alleen nog steeds niet het idee dat het helpt. het rode is ervan af.. Maar dat was het ook.
heeft mijn dochter ook gehad! Ben zelfs nog naar de dokter geweest, die zijn dat het hormoonbultjes waren. Ze zat er helemaal onder (vooral haar gezichtje) ging na een paar weekjes weer weg. Ik moest het wel goed vet houden.
Ze heeft het een beetje op haar oor, wang en in haar nek... Naja ik wacht het wel een paar dagen af en probeer het wel vet te houden en anders bel ik de HA wel als het niet weggaat. Thanksssssss
hier heeft dochter het ook, geen idee wat of het is.. ik d8 dat het misschien met mijn eten te maken had (borstvoeding) maar geen idee eigenlijk, smeer er nu gewoon creme op (het leek namelijk ook een btje schraal te worden)
warmte uitslag??? beetje vet houden en niet te warm aankleden. misschien dat dat helpt....en anders HA
Hier had mijn dochtertje dat met een paar weken oud ook in haar gezicht. Was waarschijnlijk van de warmte. Trok na een tijdje weer weg en leek er ook geen last van te hebben.
Als je googled op babypukkeltjes wordt het uitgelegd . Heeft hier tot week of 8 a 9 geduurd, stond idd beetje vreemd .
Het lijkt toch wel steeds erger te worden.. zie foto. Het wordt ook steeds meer.... Ik denk zelf toch aan eczeem. Ga morgen maar de huisarts bellen.
Ziet er niet echt uit als eczeem, ik denk ook hormoonbultjes.. Die krijgen ze rond een week of zes doordat jou hormonen dan uit haar lichaam gaan en t kan ook te maken hebben met de bv. Google er maar eens op? Maar als je het niet vetrouwd zeker ff langs de ha gaan!!
Maar ik geef geen borstvoeding... ik geef flesvoeding.. Hhmm ik dacht dat hormoonbultjes of vetbultjes er anders uitzagen.. Ach ik bel morgen de huisarts sowieso even.. dan weet ik het zeker!