Hoi, Mijn dochter is nu 3,5 maand. Ik vraag me af hoe jullie dit doen met weggaan. 's Middags wordt mijn dochter vaak na 1 uur slapen wakker en gaat dan huilen vaak pak ik haar dan en gaan we wandelen tot de volgende voeding of winkelen. Maar soms gaan we ook niet weg en dan laat ik haar meestal liggen huilen, 10 minuutjes. Zou ze misschien wakker worden omdat ze denkt; hey we gaan toch altijd weg 's middags? Of zou ze nog niet zo ver kunnen denken. Wat denken jullie? Ik vind het nl. wel fijn om 's middags weg te gaan en lekker te wandelen. In de wandelwagen slaapt ze soms wel maar ook soms niet terwijl ze dan wel moe is, dan draaien haar oogjes soms weg maar ze vecht dan echt tegen de slaap. Dat vind ik altijd zielig, vaak na 3 kwartier lopen valt ze toch wel in slaap. Moet ik dan beter thuis blijven of toch lekker gaan wandelen? Ik blijf ook weleens dagen thuis natuurlijk maar dan wordt ze ook meestal wakker en soms valt ze dan weer in slaap maar soms ook niet. Moeilijk vind ik dit altijd.
Ik vind dat ook altijd wel lastig. tijn heeft precies hetzelfde na het flesje van 15.00. Ik ga altijd gewoon met hem wandelen. Thuis ligt hij alleen maar te huilen en wordt hij om zich wel stil van een babygym of iets met veel geluid en lampjes. ik ben dan alleen bang dat hij oevrprikkelt raakt en daardoor helemaal niet meer kan slapen. Als ik ga wandelen is hij vaak wel gewoon wakker, maar ligt hij rustig naar me te kijken. Dan komt hij ook wel een beetje aan zijn rust denk ik dan maar.
Mijn kleine meid is bijna 4 maanden en heeft sinds een paar dagen dat ze jammert als ze wakker wordt. Vanmiddag moest ze voor de tweede keer toen de fles leeg was huilen. Ik geeft haar 180 aangevuld tot 200, dus ik een tweede fles gepakt enne.... daar dronk ze ook nog eens 130 van op Verder droomt onze dame regelmatig. Met een aai over haar bolletje en soms een speentje slaapt ze lekker verder. Weggaan doe ik vrijwel altijd na 13.00 uur. Om 15.00 uur krijgt ze weer een voeding. Verder zit ze (nu nog) 3 dagen in het KDV Groetjes, Danielle