Vannacht 15 keer opgestaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Myrthe is 14 maanden en slaapt in een dun slaapzakje onder een donsdekentje. Nu vindt ze het leuk bovenop haar donsdeken te gaan liggen. Meestel doet ze dit net voor ze in het slaap valt en verleg ik haar even waarbij ze gewoon lekker doorslaapt. Vannacht daarentegen bleef ze er steeds bovenop kruipen (hoor ik door de babyfoon) en ben ik haar er steeds weer gaan onderstoppen. Het kan echt niet dat ze eht te warm heeft hoor!

Tips?

Liefs
    Kitty

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    blijft ze wel slapen als ze eronderuit is? Dan zou ik haar gewoon laten liggen.

Eventueel een dikkere slaapzak aantrekken als ze het koud zou krijgen (de volgende nacht..)

3. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ja gewoon een slaapzakje voor de winter aan trekken kan ze er ook niet uit en blijft ze lekker warm.

groetjes rianne

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    of een dekentje er over heen leggen misschien

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    mijn tip; de combisleeper ;)

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Bdankt voor de tips. Kan ik inderdaad doen, die warmere slaapzak. Maar als ze er dan onder blijft liggen dan ist wel heeeel warm.

Wat is een combisleeper aub.

Thx Kitty

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Je kan ook gewoon een warmere slaapzak doen en helemaal geen dekentje.. Dan is er niks aan de hand. Of ligt ze dan onrustig? Anders kun je misschien toedekken met een dun lakentje.

De combisleeper is een speciale slaapzak. Met lange mouwen die afritsbaar zijn. En volgens mij ook een binnen en buiten deel. Hij heeft ook openingen voor de autostoel sluitingen (als ik de juiste voor me heb).

Hij is alleen nogal prijzig: rond de 70-80 euro.

Een slaapzak met lange mouwen kun je ook bij de prenatal kopen voor zo'n 20 euro..

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hoi,

bridgett is nu 16 maanden en ze doet het ook hoor,niks mis mee,ik kan haar onderstoppen wat ik wil,ze woelt door het hele bed dus het heeft gee zin,de slaapzak trekt ze uit dus dat was ook geen optie bij ons,nu heeft ze gewoon een pyama aan met een t shirt eronder en onder haar broekje sokken en een majo.Als ze lekker warm aan voelt is er niks aan de hand hoor.

Deel Deze Pagina