hey, ik heb eens zitten rondkijken en overal lees ik dat het van belang is om al niet meer te drinken wanneer je zwanger probeerd te raken. De drank zorgt er namelijk bij de vrouw voor dat de eicellen minder goed worden, en bij de man de zaadcellen minder worden geproduceerd en minder goed zijn. Zei dit ook tegen mijn vriend en die vnd het niet zo leuk om te horen dat ik eigenlijk vindt dat ie niet moet drinken tot we zwanger zijn. Mja, ik mag dalijk 9 maanden niet drinken, dus hij heeft 't maar handig! Maar hoe doen jullie dat? Drinken jullie gewoon, tot je zwanger bent, en jullie vriend/man ook? Of drinken jullie ook niets, behalve eventueel in je ongi-week? Eigenlijk wil ik toch er op gaan letten om niet te drinken of hoogstens 2-3 glaasjes of zo.. (zowiezo drinken we beide doordeweeks nooit, alleen als we in het weekend uit gaan. maar dan drinkt mijn vriend meestal toch wel 7-10 glazen bier.)
mijn Ha heeft gezegt dat je als man 2 drankjes mag per dag ssst mag hij niet weten hahaha en ik drink niet tot matig zit nu op de wacht bank en drink dus niks en ik ben vandaag jarig en wil flink los gaan hahaha maarja dan maar ff wachten heh.
proficiat! haha helaas staat die 2 glazen per dag niet voor: 6 dagen niet en dan 10 glazen mt uitgaan op 1 dag haha nja, we zien wel Fijne verjaardag he! Hopen dat ze je niet teveel op drankjes trakteren