Dames ik wordt gek Ik ben nu 5 dagen overtijd en vandaag getest....NEGATIEFFFFF! Hellup...ik werd echt boos, heb die test keihard tegen de muur gegooid....snap gewoon n iet waarom ik nou niet gewoon positief krijg of gewoon ongesteld word.....gwoon gewoon! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH........waarom..... Ik ben nog nooit in mijn leven een keer overtijd geweest, heb altijd een cyclus van 28 dagen...super normaal en nu dit! (waarschijnlijk komt het door de miskraam van 3 mnd geleden!) Wie heeft dit ooit meegemaakt en bleek toch gewoon wel zwanger! (of werd ongi...al wil ik dat niet echt horen of lezen)!
ja ik werd ongie.. waarschijnlijk doordat je er zoveel mee bezig bent .. ik heb nu hetzelfde.. voelde me de hele maand zwanger en nu niet meer.. dus hoop dat hij bij mij deze maand optijd komt het duiveltje... want me test zei vandaag dik en vet nega daar komt ronde 12 zucht...
Ik hoop zo van harte dat volgende maand zwanger wordt! Het is echt slopend en vreselijk al dat gewacht. ik droom gewoonweg elke dag van een positiefe test of dat ik op het toilet bloed op onderbroek zag...wordt er helemaal krankjorrum van! OOOO waarom moet het nou allemaal zo moeilijk! Ik hoop wel dat ik nu zwanger ben en niet ongi wordt maar aan de andere kant wordt ik er wel gek van dat ik steeds nega test....dan denk ik weer wordt toch maar ongi..weet je! bah
jeps i know de feeling.. ik ben nu ineens kots en kots misselijk en steken in me bujik links onderin totin me been... maar ik heb net een dikke vette negatieve test gehad.. me lichaam speelt spelletjes met me en soms wil ik me lichaam terug pakken voor al dat geplaag... maar ja kan niet he?! ik word er ook super moedeloos van waarom zo kut! waarom worden mensen die niet eens een kind willen zwanger als je naar ze kijkt en ik wil het zo lang en zo graag eerste 1.5 jaar geen succes en nu alweer op naar ronde 12 is toch niet eerlijk ? :O
Hier hetzelfde.............steken, geen steken, negatieve testen, (fluor wit), dikke opgezette buik. Maar verder niets. Ik waarschijnlijk ook door naar de volgende ronde........sterkte meis.
ja ik heb er ook last van, ik ben net overtijd maar heb veel stress te verduren nu dus daar zal het wel van komen. het is heel vervelend, ben ook weleens 9 dagen overtijd geweest maar het is gewoon niet anders het kan best zijn dat je toch zwanger bent hoor, hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt!
ik werd ook gewoon ongi Zit nu weer in hetzelfde pakket, negatieve test en niet ongesteld. Snap er ook niks meer van. Het is k*t maar gewoon afwachten, meer kun je niet doen. Sterkte meid. Groetjes Fly
Hier nog 1! Heb al vanaf vorige week wat steken onderin me buik. En gistermorgen met afvegen wat rozeslijm daarna niks te zien.
Hier een dame die ook jarenlang gebaald heeft. Ik had al wel twee zoons, dus ik had geen reden tot klagen. Maar we wilden wel graag een derde kindje. Eerst kocht ik ook testen (hoewel ze toen nog erg duur waren) maar op een gegeven moment deed dat niet meer. En ik leerde leven met het feit dat ik soms elke maand menstrueerde, maar meestal 5, 6, 7, soms wel tot 10 weken overtijd was. Na een jaar of tien lette ik er niet eens meer op wanneer ik menstueerde. Vorig jaar zomer was ik dus ook tien weken overtijd voordat ik tóch maar weer es een testje kocht. Kun je je voorstellen dat ik m'n ogen niet geloofde dat er zomaar een streep stond! Na 20 jaar wachten! Dus dames, moed houden. Soms gebeurt het toch nog, ook al durf je er niet meer op te hopen!
Hmm, je kunt heel goed een uitschieter in je cyclus hebben, hoor...... Ik ben ook regelmatig, maar toch 2 maanden terug ook 5 dagen overtijd... En toch echt niet zwanger
Hier ook.... overtijd met pijnlijke borsten, steken liezen, trekkend gevoel in onderbuik, 5 dagen geleden bruin streepje in mijn onderbroek.... en dit zijn dingen die ik normaal echt niet heb, echt niet! Toch gisteren negatief getest! Ik wacht rustig af en mochten de er komende vrijdag nóg niet zijn, tja.... dan maar weer testen. Ik snap goed dat je er zo de sch**t aan krijgt... pfff. Zometeen valt mijn duiveltje nog van het balkje af ook nog hihihi! Succes allemaal met wachten, wachten en wachten Groetjes Cynthia