Ineens niet meer willen slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjaam, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Sinds 3 dagen wil onze kleine meid niet meer slapen na de fles van 18.00-19.00.
    Voorheen legde we haar op bed en sliep ze tot de fles van 23.00 aan 1 stuk door. Nu ligt ze 2 uur lang te huilen en lijkt ze niet te troosten.
    Wie herkent dit en hoe ga ik hiermee om.
    Is haar ritme aan het veranderen?????

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Het huiluurtje(s) misschien? Dat heeft hier tot ongeveer 10 weken geduurd.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja mijn zoontje heeft inderdaad ook met die leeftijd een periode gehad waarop hij 's avonds niet ging slapen. Het "huiluurtje" inderdaad. Ik merkte dat hij de prikkels van de dag moest verwerken. Soms ging ie om 9 uur slapen, soms pas tegen 10en. Ik was echt radeloos, wist echt niet wat we ermee moesten... Maar het is vanzelf over gegaan en nu gaat ie om 7 uur al slapen zonder uberhaupt nog te huilen.

Hier was trouwens ook het geval dat hoe slechter hij sliep overdags, des te moeilijker het 's avonds ging.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Vera heeft dat huiluurtje (of 2) 's avonds ook heel lang gehad. Ze sliep dan pas tegen 22/23u!
    Maar het begon bij haar al toen ze nog heel klein was en heel erg langzaam is het steeds beter gegaan.
    Nu slaapt ze meestal vanaf 1930/2030u. Maar inslapen 's avonds blijft toch wel haar zwakke punt...

Share This Page