Welke voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.987
    113
    Mijn dochtertje is bijna 6 maanden en zal straks over moeten op de wandelwagen. We hebben geen wandelwagen die helemaal plat kan, dus wacht ik zo lang mogelijk, gelukkig ligt ze nog prima in de kinderwagenbak!
    Wel hebben we vandaag even 'gepast' in de wandelwagen en op zich zit ze al heel prima. Maar de voetenzak die erbij zit heeft nog weinig nut aangezien haar voetjes nauwelijks de zak ingaan!
    Ik wil dus graag voor de aankomende winter een andere voetenzak kopen die wat hoger sluit zodat die haar echt lekker warm kan houden straks in de wintermaanden.
    Nou heb ik zoiets gezien op babywalz:
    Thermofleece voetenzak beige/zwart - online bestellen! - babywalz

Iemand ervaring met een soortgelijke voetenzak?
    Of iemand met een goede tip?
    (ik zoek wel ongeveer in deze prijsklasse)

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    ik heb vd week bij de baby dump zo n zwarte van jollein gekocht online,van 30 voor 20 had er nog iets bij van 7 euro en werd gratis bezorgd althans tijden het betalen met ideal geen verzendskosten erbij gehad, dag erna in huis, is en grote hoor mijn ventje is bijna 11 maanden en ben zo jaloers op hem als hij erin ligt, lekker knus en mama duwen haha

3. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de logder bunker, ook erg lekker warm en hij sluit hoog ( alleen wel 1,5 keer zo duur als die andere )

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ook hier de lodger bunker, voor 20 euro op mp gekocht :)

5. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
  6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.987
    113
    Oke, ja deze lijkt mij ook erg fijn!
    Zit nog even te twijfelen over de kleur. Ik vind deze roze wel erg mooi, maar van sommige dingen is het wellicht in de toekomst handig ze in een wat neutralere kleur te hebben. Er is nog een soortgeijke voetenzak van kaiser in marine kleur. Volgens mij is die nagenoeg hetzelfde, de ene was alleen 100 cm lang en de andere 105..

7. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    wij hebben bewust bij de oudste gekozen voor de knalroze. we hadden toen een aquablauwe wagen en iedereen dacht dat het een jongen was. nu een gifgroene duowagen en het geluk dat de jongste ook een meisje is. oudste zit nog regelmatig op lange afstanden in kinderwagen dus voor de jongste moet er nog een nieuwe zak bij komen(iki heb stof liggen om een zak te maken maar misschien bestel ik er nog een kaiser bij).

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.987
    113
    hmm ja is ook wel een punt. Wij hebben een donkerblauwe dus daar zou die roze ook wel bij staan. Plus dat ik dat gewoon een hele mooie kleur vind....
    Maar even overleggen met papa vanavond. Soms is die anti kleur en soms wil hij voor ons dochtertje juist wel alles roze..:)

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    +1 en ik ben er echt heel blij mee!

10. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook zo'n lekkere voetenzak/slaapzak voor onze stokke kinderwagen... denk dat onze man daar straks heerlijk in ligt... kom maar op met de sneeuw!

11. misa

misa Niet meer actief

Hier de lodger bunker (ooit gewonnen!). Heel erg fijn! Ze zijn tweedehands ook goed te vinden, aangezien ze nieuw erg duur zijn.

Deel Deze Pagina