Meer babies die bij het geven van vaste voeding terug gegaan zijn naar 1 borst per voeding? Hij drinkt zo weinig per keer op het moment, dat ik elke keer met volle borsten blijf zitten en twijfel of ik niet weer 1 borst moet gaan geven zodat hij weer wat meer achtermelk binnen krijgt.
Het is een beetje tussendoor. Om 7:00 bv (of nu al een week eigenlijk steeds om 6:30), 11:00 bv dan om 12:00 uur fruit (halve platte perzik, klein stukje banaan, kwart avocado) 15:00 bv 17:00 paar hapjes groente 19:00 bv 23:00 bv Houd me aanbevolen voor beter/handiger schema.
Schema’s overboord gooien. Gewoon voeden op verzoek en vaste voeding wat jij eet, wanneer jij eet. En hij mag dan zoveel eten als hij wil als hij maar voor die tijd de borst heeft gehad. Hier eet ze nog niet zoveel, hooguit enkele muizenhapjes. Wel merk ik dat ze nu langer slaapt en twee borsten drinkt ipv een. Terwijl ze vanaf de geboorte 1 per keer dronk.
Ziet er op zich prima uit. Alleen tussen 7 en 11 krijgt hij niks? Ik zou daar tussen nog een keer extra de borst aanbieden.