Nu wij uit elkaar zijn en mijn zoontje een dag door de week bij mijn ex-vriend is, klaagt hij er ook over dat het toch wel erg vermoeiend is. Werken en dan zijn zoontje ophalen en dan nog eten (hij gaat bij zijn moeder eten dus koken hoeft niet eens) en dan kind in bad doen.. Ik heb maar niks gezegd, maar dacht bij mezelf ja.. dat doe ik dus iedere dag.. En dan kook ik nog zelf en heb ik een huishouden te runnen.. Maar ja, het is logisch dat je moe bent. Mannen vergeten vaak dat voor een kind zorgen ook heel erg vermoeiend is en wat ze al helemaal niet snappen is dat een kindje krijgen heel wat doet met een lichaam.. En dat dat niet over is op het moment dat het kind eruit is..
misschien zou je (Tijdelijk eventueel) een (extra?) dagje of dagdeel KDV in kunnen lassen, omdat jullie beiden werken krijg je daar een vergoeding voor. Dan kun jij op die dag boodschappen doen, huis schoonmaken en een beetje bijtanken, en als je kindje thuiskomt dan heb je voor je kindje ook weer wat (positieve) energie! ideaal!
ja we gaan binnenkort ook even een kijkje nemen op het KdV.... misschien is datwel een hele goeie tip!! dan heb ik 1 dag echt de tijd om alles te doen, en dan krijg ik misschien meer rust wat een lieve reacties allemaal! zo super!!
ik ben savonds ook bek af! ik werk full time 40u per week. als ik thuis kom (vaak pas 7u savonds) eten, ruim ik alles op, de tafel, vaatwasser en zelf nog wat oprommelen. jamie in bad en op bed dan ben ik echt blij dat ik zelf ff kan zitten! nu ik weer zwanger ben is het dubbel zo erg! het verzetten van de klok en het vroeg donker zijn hebben me ook niet echt geholpen!