hallo zoals jullie wel hebben kunnen zien moet ik me kleine strx alleen opvoeden ik ben er nu aangewent.hy heeft me totoaal links laten liggen heb nog 2weken lang geprobeert om met hem te praten maar elke x had ie een andere smoes. maar nu heb ik zijn zusje het vertelt (wat k eigenljk niet wou doen) omdat ik dacht dt is iets tussen hun.maar ik was het zo zat. en ze is heel ief hoor gelukkig. alleen weten zijn ouders het nog niet(zo lang ik weet) wat zal ik doen zijn zusje het laten zeggen of zelf aan de deur gaan?hy wilde vanavond met me praatten ben bang dat ie heel boos is. en ik wil natuurlijk ok praten maar met hem veder gaan doe ik niet!zelf toen iemand zei word je weer pappa zei ie n ee hoe kom je daarby.zoo erg he.. wat vinden jullie dames? groetjeess
nee prc ma heb van de week met hem gepraat en zijn ouders weten het.. nu wilen ze met me praten hy gaat nu nadenken over oftie een verandwoordin wil..wat een gek!sorry hoor haha
Pffff (sommige) mannen! Mijn ex wilde ook niets van mijn zwangerschap weten. Inmiddels is ie bijgedraaid en gek op zijn meisje. Ook al had dat niet zo geweest, ik ben steeds van mening geweest dat ook zijn familie belangrijk is voor mijn kindje. Ik heb zijn familie dus wel ingelicht, en ik moet je zeggen dat ik heel veel steun van heb ervaren, en nog steeds! Het hangt er dus maar vanaf hoe zij erop reageren. Succes meid!