Mijn dochter (4 maanden) heeft volgens mij diarree. 2 dagen voor kerst had ze ongeveer 3 dunne poepluiers op een dag. Toen met kerst niets (die dagen had ze ook een beetje verhoging). Gisteren was de temp. goed en toen had ze gisteravond en vanmorgen weer dunne poep. Vanmorgen om half 6 een poepluier en om half 10 vanmorgen. Mijn man had voor kerst de dokter al gebeld omdat ik ergens gelezen had dat dit binnen 3 dagen over moet zijn. Vanmorgen heeft hij weer gebeld, maar de assistente/telefoniste zei dat we in de gaten moesten houden dat als ze huilt er nog tranen komen anders droogt ze uit. Ik vind dit zo raar. Ze huilt ook wel eens zonder tranen. Verder drinkt ze goed, is ze vrolijk, wel een beetje hangerig en wat sneller moe. Moet ik me zorgen maken of gaat dit vanzelf over?
zou het misschien zo kunnen zijn dat er een tandje op komst is? dan is de poep ook vaak wat dunner. Misschien kun je even in haar mondje voelen.
Als je het niet vertrouwd gewoon een afspraak maken met de dokter, de assistent kan volgens mij d.m.v. tranen niet bekijken hoe het gaat met jouw kindje. Als het ok is ben je gerustgesteld, is er wel wat aan de hand ben je niet voor niks geweest. Succes en beterschap voor je kleine meisje.
De ha had al teruggebeld de vorige keer maar die zei ook dat we het in de gaten moesten houden. Maar is diarree erg voor haar? Ze heeft verder nergens last van, ze lacht zelfs hardop en is vrolijk en slaapt goed!
Hier precies hetelfde, heeft 7 dagen geduurd. Zijn bij de ha geweest en die zei dat het wel 3 weken kon duren, maar dat dat niet erg was. Nu is het alweer over gelukkig. Hij leek er ook geen last van te hebben, was toen lekker vrolijk en at goed. Pas als ze niet meer goed drinken, direct aan de bel trekken.