Hoe doen jullie het met scheren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Beetje persoonlijk maar...m'n buikje begint bij het scheren (van ondere) een beetje in de weg te zitten en ben 'bang' dat dit binnen nu en afzienbare tijd dus ook niet meer zal gaan. Ik wil het toch graag een beetje bijhouden maar hoe doen jullie dit?
    Hub heeft al aangeboden dit te doen maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. We zaten ook al aan een spiegeltje ofzo te denken maar andere tips zijn ook welkom.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ging gewoon in douchebak zitten en dan op gevoel wat met scheermesje in rondte wappen hahaha.. mannetje heeft het ook paar keer gedaan maar voelde me zeer onprettig als ik er dan zo bij lag.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier een beetje verwaarloosd, want kon er al snel niet meer bij. Nu de bevalling dichterbij komt wil ik het wel graag netjes hebben, dus ik laat het manlief lekker doen (al vind ik dat best een beetje eng).

4. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Gewoon op goed geluk haha!

6. krista23

krista23 Lid

14 feb 2009
    46
    0
    0
    orderpicker
    hoorn
    ik heb een ontharingscreme wat prima werkt da moet er dan 20 min op zitten en het werkt super goed,
    in begin had mijn mannetje ook aangeboden om te helpen scheren maar dit is veel beter en makkelijker

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Charissie: Thanx voor de link, had ik niet gezien. Staan genoeg tips i.i.g.

@Wup: Ik 'vertrouw' mijn mannetje in die zin ook niet helemaal...tis toch wat anders als zijn eigen gebiedje zeg maar :D

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik doe het ook nog steeds gewoon zelf. Al zie ik er vrij weinig meer van :D. Doe het voornamelijk op gevoel, zit er na al die jaren ook al zo ingebakken. Heb wel een klein krukje in de douche staan om m'n been op te zetten, dan gaat het iets makkelijker.

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik ga het ook gewoon zelf doen en dan maar op gevoel, dat vertrouw ik altijd nog meer dan dat mijn vriend het gaat doen.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

scheren doe ik nauwelijks nog. ik zie het niet en door mijn bekken kan ik niet 1 voet op een krukje ofzo zetten.
    ontharingscreme kan de huid op mijn benen en armen al niet tegen, dus daar ga ik al helemaal niet aan beginnen.

ik knip het kort met een schaartje.

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    op mijn gevoel, vraag mijn mannetje soms weles even over hoe het eruit ziet, straks vergeet ik steeds een stukje (staat daar een bosje haha )

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    HIer laat ik het manlief gewoon doen, een enkele keer probeer ik het nog wel eens zelf op gevoel, maar dan word het toch niet zo best
    En mannetje kan het prima hoor!
    Niks vreemds of raars aan, erg handig juist!

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik ga er met de tondeuse over heen, al lukt het me zelfs daarmee nog om me te snijden. ik kan ook niet meer zien wat ik doe hoor, gaat meer op gevoel.. en als het niet meer lukt dan laat ik het lekker groeien hoor! niemand echt last van vind ik.

14. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Ik las een tijdje geleden over een nieuw soort scheermesje, met een langere, gebogen steel, waardoor je er met een zwangere buik toch nog bij zou moeten kunnen.
    Vond het maar raar, weet ook niet of het werkt, maar wie weet...
    Ik zou gewoon laten harsen bij een schoonheidssalon, hoef je maar 1x in de maand te doen en na verloop van tijd zelfs minder dan dat. Haartjes groeien stuk trager en zachter terug. Ik vind dat echt ideaal: Niet meer om de paar dagen scheren, geen wondjes meer, geen rode bultjes meer, geen jeuk meer!

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ik heb ook BI, weet niet of je een bad hebt? Ik doe het gewoon liggend in bad en dat gaat nog wel (mis wel eens een stukje haha).

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja ik heb een bad, maar ik met mijn benen over de randen heenleggen heb ik hetzelfde probleem ;)

17. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

geen dank meis, mijn onderwerp was ook niet echt duidelijk ;)

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh ik vind het echt een rotklus om te doen nu ;)
    Maar ik doe het met een spiegeltje en dan hurken zeg maar...

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik doe het voornamelijk op de tast :)

20. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hier gaat het al tijden niet meer....probeerde het zoveel mogelijk te negeren, maar nu ik verder in mijn zwangerschap kom heb ik toch eigenlijk ook wel de behoefte het weer glad te hebben.
    Ontharingscreme geprobeerd, kon ik vroeger goed hebben, maar nu gaat t toch wel erg branden.. :(
    Gisteren circus elleboog nagespeeld met een stoel een scheermes en een spiegel.
    Conclusie: ik vraag het mijn vriend wel, maar dan niet met een mes, maar met een scheerapparaat, geeft toch een ietswat veiliger gevoel :D

Deel Deze Pagina