Wie o wie, kan me nu nog even deze vraag beantwoorden! Ik ben nu vijf weken en ... dagen zwanger! Na een stress volle middag, ga ik net naar de wc en zie ik ineens wat bruine afscheiding/oud bloed in mn boxer! Moet ik me nu zorgen gaan maken? Morgen bel ik voor de zekerheid even de VK, maar hoop dat iemand 'm nu al kan beantwoorden!
het kan de verdere innesteling zijn meid, als het helderrood bloed wordt dan moet je aan de bel trekken.. En sowiezo als je het niet vertrouwd moet je morgen bellen gewoon ook voor je eigen zekerheid want dat is niks aan dat je je zo onzeker voelt.. Maar verlies je veel of weinig? Hou het wel even in de gaten maar ik denk dat het de verdere innesteling is, er zijn meerdere vrouwen die het met 5 a 6 weken hebben.. En probeer zo weinig mogelijk te stressen meid hoe moeilijk het ook is.. Gewoon lekker bellen morgen en er is vast niks loos... Liefs en sterkte, Klas
Ja, ik kan niet zeggen dat het weinig is! Maar het is ook niet héél veel. Het is alsof je in de laatste dagen van je normale menstruatie zit. Het laatste beetje rest, wat er nog "uit" komt zeg maar. Ik had zelf ook vermoeden oude innesteling, maar toch.... Heb nu veel stress, dus angst is er wel.
ja ik snap wat je bedoelt, het is net teveel om zonder inlegkruisje te lopen zeg maar, ja tuurlijk zit de angst erin dat zou ik ook hebben hoor meid.. Hoop alleen dat je deze onzekerheid even opzij kan zetten want stress is ook niet goed he.. Maar ik denk dat het de innesteling is.. Hou me wel ff op de hoogte morgen wat de VK zegt.. Wel ff rot zeg nu ga je met een naar gevoel slapen, niks aan.. Liefs
Ik denk dat het de innesteling is. Veel vrouwen hebben er in het begin van de zwangerschap last van. Ik kreeg het wat later, zo rond de 9 weken en heeft drie weken geduurd. Zo lang het niet helderrood is en je geen krampen hebt, hoef je je over het algemeen geen zorgen te maken.
Dat stelt me in elk geval wat gerust Susanne. Ik heb er ook geen krampen bij, maar meer een drukkend gevoel, maar dat had ik al voor de bruine afscheiding. Momenteel is het ( sorry voor details ) ook héél waterig?! Wat een druktemaker ben ik, dat had ik niet verwacht! Klaske, de VK neemt nog niet op! Zal rond tien uur nog eens bellen.
Inmiddels is er ook een beetje helder rood bloed bij gekomen! VK gebeld en die vroeg of ik ook harde ontlasting had en dat heb ik héél erg. Ze zei; dat het voor kan komen, dat er dan iets springt waarbij het een beetje rood gaat bloeden. Aangezien je baarmoedermond nu goed doorbloed is ed. Zolang het bloedverlies niet heftig werd en ik niet te veel last kreeg van krampen, dan kon het mee vallen. Ik ben in elk geval helemaal over te toeren!
he meid, dat is ook niks aan.. En heb je ook kramp? Of is het rustig... Zal gewoon een adertje zijn joh net wat de VK zegt.. Liefs
Nee, ik heb geen kramp! Ik heb een raar gevoel down under, maar geen kramp. Ik heb ook geen idee, wat ik moet verwachten en hoe en.... Naar mijn idee heb ik in de 2e of 3e ronde ook een VMK gehad. Ik was drie dagen overtijd en net op de dag, dat ik wilde testen. Toen kwam mijn menstruatie, maar die was héél anders dan anders. Stolsels, heftige krampen die 3 uur lang aanhielden, waarbij ik niet kon staan/lopen, alleen maar liggen. En ik heb toen 1,5 week gebloed. Naar mijn idee en gevoel, was dat ook een miskraam. Alleen 100% heb ik niet, omdat ik niet getest heb. Maar goed, als ik het daar mee zou moeten vergelijken, dan zit het kindje nu wel goed, maar toch de onzekerheid. Hmm, misschien zo maar even naar de AH lopen en mezelf te verwennen met een lekker broodje en een dikke chocolade reep!
He meid, wat K*T... Oh ik vind het zo erg voor je... Als je wil mag je me altijd PB-en en een dikke knuffel voor je.. Woorden schieten tekort. Sterkte meis