Moe, moe, moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Hebben jullie dat ook sinds jullie moeder zijn, altijd maar moe?
    Ik had laatst bijna twee weken vakantie gehad, geprobeerd veel te slapen... maar toch ben ik nog steeds moe.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahhahahahahahaha JAAAHHAAA
    ik be nook steeds moe word er niet goed van denk dat het erbij hooort ;)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hoort erbij hoor... gaat denk ik ook nooit meer helemaal weg. Als ik een dag rustig aan doe moet ik voor mn gevoel de dag erna 2x zo hard werken.

Als ik vroeger dacht dat ik het druk had stelt dat vrij weinig voor achteraf gezien in vergelijking met nu.. :D Daarom adviseer ik nog niet mama's altijd te genieten van de rust ed. maar echt snappen doen ze dat volgens mij pas als ze ook mama zijn.

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Precies!

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Jaaaaaaa!Hahaha!NHet moederschap valt niet mee ;)
    Als het mannetje nou es door zou gaan slapen :D
    Hebben boven Daan nog 3 kids, dus het is wel druk. Overdag je momentjes even pakken, met een kop T en een boek op de bank 8)

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Herkenbaar ;)
    Ouder zijn is ook niet niks.
    24/7 de zorg en verantwoordelijkheid op je kindje is niet niks.

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hier ook moe, maar ik wordt er zelf natuurlijk ook niet jonger op. :D

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Nou, dan voel ik me bejaard... ;)
    Ja, ik ben ook hartstikke moe. Mijn meisje slaapt nog niet door, maar ik heb ook nog te maken met een enorme bouw tegenover ons, met al maaaanden t*kke-herrie. Maandag t/m zaterdag (!) vanaf 07.00 uur :confused: Ik heb nog geen dag sinds mijn zwangerschapsverlof uitgeslapen en middagdutjes waren dus ook niet te doen. (op dit moment zit het me erg hoog, ben zelfs met kinderwagen naar de bouwkeet gegaan om de baas te spreken: hun radio staat namelijk ook keihard en dat vind ik echt niet kunnen)
    Kortom, ik ben moe, labiel en boos :(
    pfff.... wat slaaptekort niet met je kan doen. In sommige gevangenissen worden mensen gemarteld door ze uit hun slaap te houden. Nu begrijp ik wat een marteling dat inderdaad is. (en hebben jullie ook dat dan het slechtste in je naar boven komt? Dag geduld en redelijkheid...)

we ploeteren voort
    Amber

9. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja hoor hier ok het geval...ons zoonte wordt nu bijna een jaar, en nog heb ik vaak het moeie gevoel, en snel gaar etc....
    heb er zelfs mijn bloed op laten testen,op meerdere dingen...pfeiffer, schildklier afwijking of misschien ijzergej=halte te laag...
    er kwam niets uit...maar ik ben wel blij dat ik het heb laten controleren, nu hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken, en ligt het waarschijnlijk toch aan de combi werk/zorg....
    misschien maar wat rustiger aan doen...

maar meiden, neem het zekere voor het onzekere en laat ok je bloed testen..je hebt nl veel kans na de zwangerschap dat je bijv een schilklier afwijking hebt en daardoor vermoeider bent...hoeft natuurlijk niet, maar kan!

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik ben ook moe... alleen maar moe! Pffff

Ook erg gezellig voor mijn mannetje.. het liefst kruip ik na GTST ons bedje in :s

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, ik ook hoor! En ik heb 3 kids ;)

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja ik ben ook altijd moe en ik heb het idee dat het alleen maar erger word. Komt misschien ook door het weer. En het zou ook wel eens fijn zijn als Daan eens echt ging doorslapen

13. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    petje af hoor Judith. Ik zou dat op sommige dagen echt niet trekken denk ik. :(

14. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hier ook moe! Mijn nachten zijn gewoon erg kort en geeneens altijd door Sem! Moeder zijn, huishouden en werken zijn gewoon drie voltijd banen! Gelukkig past mijn mannetje af en toe op als ik erg moe ben en even een dutje wil doen. En soms slaap ik gewoon eventjes als Sem slaapt! Anders zou ik het echt niet redden hoor!

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier ook moe. Het is wel erger geworden nu ik weer aan het werk ben. Ook al is het maar 20 uur, heb soms wel het gevoel dat het me opbreekt icm de zorg voor de meiden...

@Emma, dat is ook precies de ontspanning die ik zelf neem als ik er ff de tijd voor heb, thee en een boekie op de bank ;)

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat vind ik geen oppassen, dat hoort gewoon bij het papa zijn ;)

17. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ja dat bedoel ik ook.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook moe terwijl ik een doorslaper heb en een rustig kindje. ik was al geen avondmens maar nu helemaal niet meer.

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    heb het wel nu het weer zo vroeg donker is en de kachel vaker aan staat
    daar word ik wel lui van
    maar hiervoor had ik het eigenlijk niet

20. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Jaa ben ook moe, eigenlijk ben ik moe geweest vanaf de bevalling, ohh haha dat klinkt erg :) ! Mijn zoontje is vaak al wakker vanaf half 6 s'ochtends, en dat breekt op een gegeven moment wel op. Ik kan ook niet later gaan slapen dan 22.00. Gisteren ben ik met vrienden een hapje gaan eten en ik lag bijna te pitten aan tafel :oops:
    Als hij smorgens zo vroeg wakker wordt dan denk ik soms oooh dit wordt een hele lange dag!

Deel Deze Pagina