Sinds ik de gripprik heb gehaald (ons meisje is bijna 8 weken) is mijn borstvoeding teruggelopen en is ze niet meer tevreden. Ik kan geen andere reden bedenken waarom het terug gelopen zou zijn. Ik hoorde iemand anders er ook over. Zijn hier mensen met dezelfde ervaring?
Nee, ik heb dit nog niet eerder gehoord. Maar je dochter heeft wel typisch een leeftijd waarop je regeldagen kunt verwachten. Ik denk eerder dat het daar aan ligt. Gewoon op verzoek voeden en eventueel 3e en 4e borst aanbieden.
Ik heb ook de griepprik gehad maar geen dip in mn melk productie. Denk eerder dat jullie regel dagen hebben. Lekker aan toegeven en de kleine vaak aanleggen dan is je productie het snelst weer op pijl
Maar dat zou betekenen dat ik al 6 regeldagen zou hebben! Ook met kolven is het duidelijk minder. Eerst kolfde ik ongeveer 120-150 ml per keer nu met veel pijn en moeite (en blauwe tepels) net 90 ml. Dat zou toch ook vreemd zijn?
Denk toch ook regeldagen, ik had er ook met kolven last vna omdat min sochter veel meer dronk kwam daar minder uit...
Ik heb de prik ook gehad en geen dip gemerkt, in tegendeel, ze laat er juist meer tijd tussen de laatste dagen. Zou eerder ook denken aan regeldagen. Leg je wel extra vaak aan? Dan ben je er in principe het snelste weer vanaf.
ik kolfde ook wel minder maar niet echt schrikbarend dacht ik. Ik voelde me ook niet echt super maar heb met live voeden niets gemerkt dat ze zeurderig is ofzo.
Er was hier een topic dat er een topic was op het bvforum dat er meer meiden last van hadden. Deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/175304-dip-voor-m-griepprik.html
Hier ook niks van gemerkt, ik had het gevoel dat ik zelfs meer melk had (een dagje) dan normaal. Dit terwijl het dankzij de griepprik net leek alsof ik twee schouders aan een arm had, zo'n bult!
Hier geen dip, maar wel ook rond die tijd (6/7 weken) een dip gehad in de bv. Dat kan bij mij soms ook wel een week duren. En, waar het ook van komt, veel aanleggen en lekker op verzoek blijven voeden is de enige remedie! Komt echt wel weer goed hoor! Geef je lichaam de tijd om het weer op te krikken! Tussendoor kolven is ook een goed idee.
Hier geen dip in borstvoeding vanwege mex. griep maar wel tussen de 7 en 8 wk een flinke dip in de productie (of een kind die ineens heel veel meer wilde drinken?). Van normaal 20 minuten en 1 borst leeg nu ineens 45 minuten bezig met voeden en beide borsten leeg en vaker komen. Gelukkig ging het na 5 dagen weer een stuk beter. Je wordt er wel even onzeker van...