badritueel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirrem, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    FF een vraagje.... wat doen jullie ... eerst in bad en dan eten of eerst eten en dan in bad. De kraamverzorging raadde ons af eerst te eten en dan te badderen omdat ze dan eerder misselijk worden (volle buik in bad). Maar ja, die van ons is soms zooooo ongeduldig als hij geen eten krijgt als hij uit bed komt, maar eerst gewassen/gebadderd of verschoond moet worden. Hoe doen jullie dat?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op n ander tijdstip badderen? ;)

3. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Wij doen onze dame 's avonds in bad. Hier wordt ze dan lekker loom van. Hierna voedt ik haar en dan gaat ze heerlijk slapen.

4. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ja zo deed ik het ook. Het hoorde bij het avondritueel en dat ging prima!

De kraamverzorgster hier zei idd ook dat als je direct na het eten gaat badderen ze dan misselijk kunnen worden. Zij raadde dus aan in ieder geval anderhalf uur te wachten.....dacht ik ;)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Een onderdeel van het avondritueel. Eerst baderen of douchen met papa en dan een flesje en lekker slapen. Werkt ideaal.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gaf eerst eten en dan een half uurtje later in bad, ging goed.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toen Fae s avonds maar niet wilde slapen en telkens flink lag te huilen, na haar fles, hebben we ons aangewend om na de fles haar bad klaar te maken en haar dan in bad te doen. Naderhand nog even knuffelen bij papa meestal en dan naar bed. Inmiddels slaapt ze op die manier door tot de volgende ochtend. Eigenlijk was het idee, oke, flesje, bad, slapen, fles en dan de nacht. Maar ze sliep gewoon door.. Vandaar dat ze vaak rond 7 of 8 uur haar laatste fles al krijgt en dan smorgens weer om 6.30 ongeveer. Wij badderen trouwens om de dag, maar de anderen dagen pakt ze ook redelijk dat ritme. En we gebruiken in bad trouwens wel 'baby bedtime' van Natusan. Ik weet niet of het uitmaakt ;) maar toch. Ze slaapt er lekker op in elk geval :)

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zo! Dat doet Fae goed zeg! Heerlijk. GA het van de week ook zo even proberen!

Deel Deze Pagina