hemeltje boven het bed? wie nu nog?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door momhairy, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wie heeft er een hemeltje boven het bedje?

1. kindje 1/2 jaar

2. kindje 1 jaar

3. kindje 1 1/2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    mijn zoontje is nu 14 maanden en durf eigenlijk niet meer het hemeltje erboven te hangen...bang dat ie erin rolt en stikt.

wie heeft hem nog wel hangen?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb 'm met 4-5 maanden al weggehaald omdat ze telkens de stof in haar bedje trok. ;)

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bij mij hangt hij nog, maar heb hem achter het bedje gehangen en niet meer aan de zijkant. ze doen er niks mee en er kan ook weinig in ons geval mee gebeuren.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    met een maand of 5 denk dat hij hier weg was, ze trok er steeds aan en ik vond het maar in de weg hangen.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    volgens mij met een maand of 9 a 10 weggehaald omdat ie er steeds aan trok ;)

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    idd heir heb ik em ook weggehaald toen ze buiten het ledikantje ging grijpen dus binnen het half jaar was die er bij weg.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier hangt ie nog steeds. Louise heeft er nooit aangezeten en ik vind het heel schattig staan.

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ze is inmiddels uit haar wiegje dus dat hemeltje gebruikenwe niet meer. Ikzelf heb een ledikantje ontworpen en mijn vader heeft deze gemaakt. Het is een soort hemelbed en van het hoofd naar het voeteind hangt er mooie vitrage aan. Ze kan er nu nog niet bij maar ik denk dat als ze er wel aan gaat zitten dat ik het dan vast zal naaien want het staat wel erg mooi!

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Hier ook nog een hemeltje, maar ze trekt nu steeds vaker de stof door de spijlen heen dus ik vraag me af hoe lang ik het nog zal laten hangen. Ik vind het nu ook wel een beetje eng worden.
    Ik zal 'm wel missen, want het staat erg gezellig.
    Komt later wel weer. Net als mijn oudste (5 jaar), die heeft een mooie klamboe boven haar bed hangen.

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bij ons hangt het hemeltje nog steeds en ja soms trekt hij het in bed, maar dat is alleen als hij al ff aan het spelen is ( s'morgens met wakker worden). Ik wil hem graag zo lang mogelijk laten hangen, doe hem ook steeds dicht omdat er in de zomer altijd wel een mug binnen zit en ik wil niet dat hij geprikt wordt. Nu weet hij niet beter en ligt hij "veilig".

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    BTW: Het is ook meer een klamboe , lang en breed.

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zijn jullie niet bang zoals TS zegt dat ze zich er toch een keer inwikkelen oid? Hoeft maar 1 keer fout te gaan...

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik vind het ook erg gezellig staan en mis het nu ook wel zo groot vlak waar niks zit...maar ik vind het ook eng dat hij er wat mee gaat doen. misschien is achter het bedje hangen ook wel een optie

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zodra zed kunnen gaan zitten in bed is ie in principe niet meer veilig...

Dus wij hebben hem met 3-4 maanden weggehaald.

Zoiezo met 14 maanden zou die dat echt niet meer laten hangen hahaha

15. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Heb hem met 4 weken weggehaald niet omdat ze er aan trok ofzo maar omdat ik hem toch niet zo leuk vond en omdat het bedje naast ons bed stond en ik haar door het hemeltje niet goed kon zien.

Had hem ook meer staan omdat we hem gekregen hadden van mijn oma, toen zij op bezoek kwam hem weer even snel neer gezet :p.

Na 3 maanden verwachte zij een ander klein kind dus heb ik haar blij gemaakt met het hemeltje zodat zij die door kon geven als "traditie" zei ik maar, was ik er ook weer vanaf ;) (slecht he :p).

Nu hoop ik dat de ouders van haar andere klein kind hem heeeel lang willen gebruiken zodat ze hem niet weer aan mee geeft als we weer zwanger zijn ;)

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hadden een vrij lange hemel kwam helemaal tot op de grond en hebben hem aan de onderkant onder het ledikant vast gemaakt.
    Toen Teun bijna 2 werd vond ik het tijd om de hemel er nu ook maar af te halen.... want ja het was een echte babyhemel....

Deel Deze Pagina