Meerdere antwoorden mogelijk. Poll is niet anoniem. Ik vind het dus erg jammer. Ik heb echt genoten van deze weken sneeuw. Hopelijk krijgen we in februari of maart nog een weekje. Maar dan wel sneeuw, die blijft liggen, anders heb je er ook niks aan!
Ik ben ook blij dat de sneeuw weer weg gaat. Eindelijk weer zonder gevaar voor eigen leven op de fiets kunnen stappen, en niet meer die verschrikkelijke vrieskou die door merg en been gaat. Geen winter fan hier dus
Van mij hoeft het niet perse direct heet weer te worden. Als die rotsneeuw maar weg is. Sorry voor degenen die zo blij zijn met de sneeuw, o.a. de kleintjes. Maar persoonlijk vind ik er geen klap aan. M'n kinderwagen zit helemaal onder de modder door het winkelen na een sneeuwbui (moet ik ook niet doen haha). Ook kreeg ik m'n auto niet van de parkeerplaats af, gleed steeds weg. En al die blubber op straat vind ik geen gezicht. Nee dames, ik wil niet vervelend overkomen maar de sneeuw zwaai ik graag uit!!
nee vind het dit keer niet jammer bij ons was het echt spiegel glad en dat echt overal normaal zou ik het echt jammer vinden maar dit keer te zien hebben hoeveel ongelukjes bij onze straat is gebeurd en gevaarlijke situaties hebben gehad en gezien vind ik het nu wel fijn het gaat dooien
Nee ik vind het niet erg, mag van mij wel weer even sneeuwvrij zijn.. Want nu is het ook geen mooie sneeuw meer de laatste dagen, meer ijs met een sneeuwlaagje er boven op en nog een beetje drap op de weg.. Mooie (verse) sneeuw vind ik altijd mooi, dus het mag van mij met een paar dagen wel weer gaan sneeuwen, maar eerst wat regen zodat alles weer schoon is!!
Ben blij dat het gaat dooien en van mij mag het warmer worden: - Grootste punt, kom amper door de sneeuw met mn duowagen en moet nogal wat aflopen (heb geen auto) dus ben echt uitgeput na een bezoekje huisarts bijv. (paar km lopen) - ik houd niet zo van kou, kinderen idem - ik heb een hekel aan kinderen dik inpakken voordat je eindelijk eens naar buiten kan.
Hier ook geen probleem ermee dat de sneeuw weer weg is, het was super mooi en ik heb ervan genoten maar met een wandelwagen door de sneeuw ploeteren is niet grappig en behoorlijk zwaar. Maar hoop volgend jaar weer sneeuw dan kunnen we met de kleine man gaan sleeën
Ik vind de kou en sneeuw wel leuk, voor even.. Kunnen we schaatsen, mooie plaatjes, breekt weer even het jaar. Maar aan de andere kant ook niet. Kan niet hardlopen, sta in een mega file, trein rijdt minder of niet! Dus ben ook weer blij dat het weer dooit!
Het was leuk, maar ik heb er nu wel weer genoeg van. Het was hier ook voornamelijk glijen over ijspakketten de laatste dagen. En inderdaad,, mijn kleine man stuiterde bijna uit zijn wandelwagen als we over die ijsschotsen hobbelden
Ik vind de sneeuw prachtig! Zolang ik er niet door hoef. Ik moest de afgelopen week op de fiets naar het werk. En hier in de straten waar ik woon zijn de straten erg vies. Kon er amper door komen! Maar geen één keer onderuit gegaan gelukkig haha. Het mag van mij nu wel weer weg dus! Aangezien ik erdoor moet.
Ik ben heel erg blij dat alles straks weer weg is, ik kon geen kant op, nu kan ik eindelijk weer gewoon de fiets pakken en overal naar toe. Ik heb gewoon een vreugde dansje in de heerlijke drap gemaakt vanmorgen, had enorme natte voeten maar whatever, de sneeuw is straks weg woehoeeeeee. Op naar de lente
Op zich wel jammer. Maar het was toch al een bende op straat. Sneeuw is alleen mooi als er nog geen auto's overheen zijn gereden enzo. Maar het wordt nu met de regen wel een nog grotere bende. Voordeel is wel dat ik straks weer kan fietsen. Dat vind ik normaal geen probleem met sneeuw enzo maar nu ik zwanger ben doe ik dat liever niet. Hoop dat we straks een beetje lekker weer krijgen. Kijk uit naar het voorjaar
Sneeuw vond ik wel leuk. Lekker met de meiden sleeen vooral Emma vind het erg leuk. Zometeen wordt het wel weer een troep op straat erg jammer, En ik wil heel graag de lente, dus vind het niet heel erg haha!