Vind je het ook zo jammer dat het nu gaat dooien?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vind je het ook zo jammer dat het aan het dooien is?

1. Nee, ik ben blij dat de sneeuw straks weg is

2. Ja, nu moet ik het mooie landschap/uitzicht missen

3. Ja, nu wordt het één grote vieze zooi op straat

4. Ja, nu kunnen we niet meer sleeën, sneeuwpoppen bouwen, etc

5. Ja, om een andere reden

6. Geen mening/maakt me niks uit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Meerdere antwoorden mogelijk.
    Poll is niet anoniem.

Ik vind het dus erg jammer. Ik heb echt genoten van deze weken sneeuw. Hopelijk krijgen we in februari of maart nog een weekje. Maar dan wel sneeuw, die blijft liggen, anders heb je er ook niks aan!

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben blij dat de sneeuw straks weg is.. Ik heb het wel weer gehad met de kou,tijd voor de zomer!! :D

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben ook blij dat de sneeuw weer weg gaat. Eindelijk weer zonder gevaar voor eigen leven op de fiets kunnen stappen, en niet meer die verschrikkelijke vrieskou die door merg en been gaat. Geen winter fan hier dus ;)

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Van mij hoeft het niet perse direct heet weer te worden.
    Als die rotsneeuw maar weg is. Sorry voor degenen die zo blij zijn met de sneeuw, o.a. de kleintjes. Maar persoonlijk vind ik er geen klap aan.
    M'n kinderwagen zit helemaal onder de modder door het winkelen na een sneeuwbui (moet ik ook niet doen haha). Ook kreeg ik m'n auto niet van de parkeerplaats af, gleed steeds weg. En al die blubber op straat vind ik geen gezicht.

Nee dames, ik wil niet vervelend overkomen maar de sneeuw zwaai ik graag uit!!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat de sneeuw weg gaat vind ik niet erg. Vind het wel jammer dat we nu niet meer kunnen schaatsen.

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    ik wil schaatsen!!!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee vind het dit keer niet jammer
    bij ons was het echt spiegel glad en dat echt overal
    normaal zou ik het echt jammer vinden maar dit keer te zien hebben hoeveel ongelukjes bij onze straat is gebeurd en gevaarlijke situaties hebben gehad en gezien vind ik het nu wel fijn het gaat dooien:)

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nee ik vind het niet erg, mag van mij wel weer even sneeuwvrij zijn..

Want nu is het ook geen mooie sneeuw meer de laatste dagen, meer ijs met een sneeuwlaagje er boven op en nog een beetje drap op de weg..;)

Mooie (verse) sneeuw vind ik altijd mooi, dus het mag van mij met een paar dagen wel weer gaan sneeuwen, maar eerst wat regen zodat alles weer schoon is!!:D

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

dit!!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben blij dat het gaat dooien en van mij mag het warmer worden:

- Grootste punt, kom amper door de sneeuw met mn duowagen en moet nogal wat aflopen (heb geen auto) dus ben echt uitgeput na een bezoekje huisarts bijv. (paar km lopen)
    - ik houd niet zo van kou, kinderen idem
    - ik heb een hekel aan kinderen dik inpakken voordat je eindelijk eens naar buiten kan.

11. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier ook geen probleem ermee dat de sneeuw weer weg is, het was super mooi en ik heb ervan genoten maar met een wandelwagen door de sneeuw ploeteren is niet grappig en behoorlijk zwaar.

Maar hoop volgend jaar weer sneeuw dan kunnen we met de kleine man gaan sleeën :D

12. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik vind de kou en sneeuw wel leuk, voor even.. Kunnen we schaatsen, mooie plaatjes, breekt weer even het jaar. Maar aan de andere kant ook niet. Kan niet hardlopen, sta in een mega file, trein rijdt minder of niet!
    Dus ben ook weer blij dat het weer dooit!

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Het was leuk, maar ik heb er nu wel weer genoeg van.
    Het was hier ook voornamelijk glijen over ijspakketten de laatste dagen. En inderdaad,, mijn kleine man stuiterde bijna uit zijn wandelwagen als we over die ijsschotsen hobbelden :)

14. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik vind de sneeuw prachtig! Zolang ik er niet door hoef. Ik moest de afgelopen week op de fiets naar het werk. En hier in de straten waar ik woon zijn de straten erg vies. Kon er amper door komen! Maar geen één keer onderuit gegaan gelukkig haha.

Het mag van mij nu wel weer weg dus! Aangezien ik erdoor moet.

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    ik vind het wel jammer maar ben ook wel blij dat straks weer weg is.
    op naar het voorjaar :D

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Dit allemaal haha

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik ben heel erg blij dat alles straks weer weg is, ik kon geen kant op, nu kan ik eindelijk weer gewoon de fiets pakken en overal naar toe.

Ik heb gewoon een vreugde dansje in de heerlijke drap gemaakt vanmorgen, had enorme natte voeten maar whatever, de sneeuw is straks weg woehoeeeeee. Op naar de lente :p

18. Username

Username Niet meer actief

Op zich wel jammer. Maar het was toch al een bende op straat. Sneeuw is alleen mooi als er nog geen auto's overheen zijn gereden enzo. Maar het wordt nu met de regen wel een nog grotere bende.
    Voordeel is wel dat ik straks weer kan fietsen. Dat vind ik normaal geen probleem met sneeuw enzo maar nu ik zwanger ben doe ik dat liever niet.

Hoop dat we straks een beetje lekker weer krijgen. Kijk uit naar het voorjaar :)

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sneeuw vond ik wel leuk. Lekker met de meiden sleeen vooral Emma vind het erg leuk. Zometeen wordt het wel weer een troep op straat erg jammer,
    En ik wil heel graag de lente, dus vind het niet heel erg haha!

20. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik ben dolblij, heb spontaan een dansje gedaan

Deel Deze Pagina