Hoeveel dagen heb je cervixslijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jojogirl88, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Zoals het onderwerp vermeld vroeg ik me af hoelang je cervixslijm kan hebben?
    Ik heb sinds vorige maandag met periodes heel erg rekbaar slijm is dit normaal dat dit zolang duurt en heeft dit dan nog te maken met de eisprong??
    We klussen nog wel om de dag om toch een beetje zeker te zijn dat we men ei niet gemist hebben.
    Vind het allemaal nog heel erg verwarrend hoor en ga nog heel vaak jullie hulp nodig hebben want heb nog veel vragen:)
    Gelukkig is dit forum er:)
    Groetjes Joke

2. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Ben ik ook erg benieuwd naar dus lees even mee ....

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik ook, want heb het ook al vanaf na de eisprong !!! maar bij mij is het waterig...

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het is bij mij niet altijd het zelfde maar soms duurt het wel 5 dagen, de dag van mijn eisprong is het dan alweer minder. Ik denk dat het wel met je eisprong te maken kan hebben. Als de theorie klopt dat sperma soms 5 dagen kan blijven leven is het eigenlijk ook wel positief als je langer 'vriendelijk' slijm hebt.
    Vertel ik mezelf dan maar :p

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    het zou eventueel ook kunnen dat je sperma verwart met vruchtbaarslijmvlies, als je vrij kort na het klussen 'test' (volgende ochtend bv). Maar klopt je banner wel? want dan zou je al vanaf week 1 vruchtbaar slijm hebben?

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Nee m'n banner klopt niet moet dit eens aanpassen, weet nog niet goed hoe m'n cyclus gaat verlopen maar had dit al op 28 dagen ingesteld.
    Heb zaterdag voor de zekerheid getest maar helaas negatief, had 't ook wel kunnen denken want had toen nog heel veel rekbaar slijm.
    Nu sinds vandaag heb ik het niet echt meer gespot dus hoop dat men eisprong nu geweest is:)
    Ik denk dat ik gewoon binnen 14 dagen nog eens ga testen want dan zou ik normaal toch al (moest er een zwangerschap zijn) een positieve test kunnen hebben hé?
    Dus het is compleet normaal dat ik zo'n lange periode rekbaar slijm heb?
    Bedankt allemaal voor de reacties!

Deel Deze Pagina