Hoe ver wonen jullie bij de basisschool van je zoontje/dochtertje vandaan? Wij willen ons zoontje binnenkort op geven maar heb geen idee naar welke school we hem willen doen Zijn al bij enkele scholen wezen kijken maar dat vinden we niet DE school voor hem
2 minuten lopend ongeveer. Volgens mijn vriend al te ver, want recht tegenover ons huis is ook een basisschool. Maar ik vind de afstand school-huis geen reden om wel of niet voor een school te kiezen (zolang het niet te gek wordt natuurlijk).
Wij wonen op 5 minuten lopen van school (en strak.s van de peuterspeelzaal). Het heeft zeker meegeteld bij de schoolkeuze, maar het is ook een goede en leuke school. Succes met een keuze maken, blijft lastig!
zo`n 10 min lopen of 5 min. op de fiets. Met de auto weet ik het niet, maar geen aanrader omdat je dan helemaal moet omrijden en je ook nog een eind van school moet parkeren kun je beter meteen gaan lopen (al komen toch veel mensen met de auto).
Ligt eraan of hij straks naar speciaal onderwijs moet of niet De "gewone" basisschool is hier 2 minuten vandaan, evenals KDV/PSZ, maar de speciale basisschool is 5 km verder ofzo