hier kunnen we het bolwerken doordat mijn vriend een erg hoog loon heeft.(nu niet denken dat hij een of andere hoge pief is hoor is hij echt niet)wij leven gewoon normaal en gaan 2x op vakantie per jaar.ik werkte wel maar daar ben ik mee gestopt omdat ik thuis ook wilde wennen voordat de kleine er is. we kwamen eigenlijk altijd al rond van zijn loon mijn loon ging bijna in zijn geheel naar de andere luxe dingen rekening (zo noemen we die dus voor dingen die we niet echt nodig hebben
Ik wilde vroeger altijd thuisblijven als ik kinderen zou krijgen, vanwege de financien (luxe die we niet op willen geven) ben ik 20 uur blijven werken. Ik kon het me eerst niet voorstellen maar ik vind het heeeeeerlijk! Mijn vriend werkt 4x9 en is dus ook 1 dag per week thuis. Ik ben inderdaad een leukere mama als ik wat uurtjes per week mijn 'eigen' dingen doe.
Een vakantie hoeft niet duur te zijn! Als je buiten het hoogseizoen gaat en treint of lift en kampeert dan kan je leuk op vakantie hoor! Wij kunnen 5 weken per jaar op vakantie voor een bedrag van 2 weken in het hoogseizoen in een all-inclusive hotel aan de Turkse riviera (en daar word ik helemaal niet gelukkig van...).
Ik ga 12 uurtjes werken gemiddeld. Word dus ook zo goed als thuisblijfmama Ik zou niet helemaal niet willen werken en ik wil er graag naast studeren nog. @zogelukkig, dat is waar! een vakantie hoeft niet heel duur te zijn. Tis maar net wat je er van maakt, sommige mensen willen heel luxe en voor anderen is kamperen leuk. Vind ik zelf ook leuk trouwens.